"גיגס יעזוב אם לא ימונה למחליפו של ואן חאל"

גיגס עם ואן חאל. כבר חושב על קידום
גיגס עם ואן חאל. כבר חושב על קידום | צילום: AFP

עוזר המאמן הוולשי דורש לעמוד על הקווים כשההולנדי יעזוב את יונייטד

(גודל טקסט)

רבים מאוהדי מנצ'סטר יונייטד קיוו שהשבוע יעזוב לואי ואן חאל את תפקידו בשדים האדומים, אחרי הפסד ביתי 1:0 לסאות'המפטון ומשחק נוסף בו השדים האדומים הציגו כדורגל משעמם למדי.

 

 

עם זאת, למרות שהידיעות על פיטוריו מתפרסמות בזו אחר זו כבר שבועות, הייאוש בקרב אוהדי יונייטד נמשך. היום פרסם העיתון "דיילי מירור" שראיין גיגס, עוזרו של ואן חאל, מאיים לעזוב את יונייטד אם לא יקבל את הג'וב בעת סיום תפקידו של ואן חאל, בסיום העונה או עוד לפני כן. יתרה מכך, הוולשי הבהיר כי לא יסכים להישאר כעוזר של מנג'ר אחר.

 

 

 

הדיווחים על עזיבה אפשרית של גיגס מגיעים במקביל לפרסום כי יונייטד שוקלת למנות מנהל ספורטיבי והמועמד המוביל הוא דן אנסוורת', שעבד בווסט ברומיץ' בעברו וכיום הוא אחראי על פיתוח הנוער בהתאחדות האנגלית. ביוניטד מייעדים לו בעיקר את תפקיד הפיקוח על אקדמיית הכדורגל.

מעבר לכך, לקראת משחק הגביע בשישי, "הסאן" ליווה את חזרתו של לואי ואן חאל למתקן האימונים בקרינגטון. ואן חאל היה מרוכז כולו בהכנת הקבוצה למשחק הגביע נגד דרבי קאונטי (21:45, שידור ישיר בספורט1)

ואן חאל, שחזר מיומיים של חופשה ליום ההולדת של ביתו בהולנד, נראה רענן יותר ופחות מיואש ממצב הקבוצה, כך מדווח העיתון. לפי הפרסומים ואן חאל הציע להתפטר אחרי ההפסד לסאות'המפטון, אבל ביונייטד סרבו והמועדון הכחיש את הסיפור וטען שמדובר בהמצאה ו-ואן חאל מעולם לא שקל להתפטר. ייתכן שזה יקרה בקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי