בגלל המחירים: אוהדים ייצאו מאנפילד בדקה ה-77

אנפילד יגדל
אנפילד יגדל | צילום: Gettyimages

הקהל של ליברפול זועם על הכוונה של המועדון לגבות 77 ליש"ט לכרטיס

(גודל טקסט)

כל חובב כדורגל אנגלי שנסע לאי הבריטי מכיר את זה: מחירי הכרטיסים למשחקים בפריימר-ליג הם יקרים. יקרים מאוד אפילו. גם האנגלים בעצמם חווים זאת, ואוהדי ליברפול הרגישו שבאו מים עד נפש והגיע הזמן לעשות מעשה.

 

לקראת מכירת הכרטיסים והמנויים לעונת המשחקים הבאה והרחבת אצטדיון אנפילד ב-8,500 מקומות, ליברפול הודיעה ביום שני האחרון על עליית מחירים נוספת. מעונת המשחקים 2016/17, הכרטיסים היקרים יעלו לא פחות מ-77 ליש"ט (כ-439 ש"ח) לעומת כ-59 ליש"ט (336 ש"ח) העונה.

 

 

אוהדי המרסיסיידרס הזועמים החליטו לא לעבור בשתיקה על עליית המחירים, והם מתכננים מחאה מקורית במיוחד במשחק הליגה הקרוב נגד סנדרלנד ביום שבת (16:50, שידור ישיר בספורט2): ארגוני האוהדים המובילים קראו לקהל לנטוש את אנפילד בדקה ה-77, הזהה למחיר הגבוה שנקבע.

 

רוצים תמיכה על האהדה שלהם. אוהדי ליברפול (gettimages)

 

"העלאת המחירים מאכזבת מאוד ומחמיצה את ההזדמנות שהייתה לליברפול לנקוט בגישה הוגנת יותר כלפי מחירי הכרטיסים", נכתב בפרסום של ארגון האוהדים "רוחו של שנקלי". "אנחנו שהדבר הנכון וההגון הוא להפחית במחירי הכרטיסים על מנת להראות תמיכה באהדה ובעידוד שלנו, שיוצרים את האווירה באנפילד".

 

סביר להניח שבמועדון הופתעו מתגובת האוהדים. המייטירדס התגאו בכך שהייתה הפחתה במחירים של מרבית המנויים וב-45% ממחירי הכרטיסים הבודדים, אולם הטענות הללו נדחו על הסף על ידי האוהדים, שתוהים מדוע אוהדים רבים ייאלצו לשלם מחירים גבוהים יותר.

 

אולי הוא יגשר בין הצדדים? קלופ (gettyimages)

 

כמו כן, הגיב ארגון "רוחו של שנקלי" לפרסום המועדון כי החל מהעונה הבאה יהיו כרטיסים שיימכרו במחיר 9 ליש"ט (כ-51 ש"ח), והגחיכו את הפרסום: "נכון, ישנם כרטיסים שיעלו 9 ליש"ט", נכתב בפרסום של הארגון. "אבל המחירים האלה יהיו רק ל-527 מקומות ורק בשלושה משחקים. כלומר 1,581 כרטיסים מתוך 878,693 כרטיסים בעונה שלמה".
 

בחישובים שעשה ארגון האוהדים, שמסתמך לטענתו על נתונים שהעביר לו המועדון, נכתב כי ליברפול צפויה להרוויח העונה 35 מיליון ליש"ט ממכירת כרטיסים, סכום שצפוי לעלות ל-37 מיליון גם אם לא תהיה עליית מחירים, וזאת עקב הגדלתו של אנפילד. לאחר עדכון המחירים צפוי הסכום לעלות ל-38.5/39 מיליון. האוהדים קוראים לעשות חישוב מחודש ולהפחית את הסכום ל-30 מיליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי