ליברפול איבדה יתרון כפול. טוטנהאם שנייה

פירמינו. משחק מצוין שלו לא הספיק
פירמינו. משחק מצוין שלו לא הספיק | צילום: GettyImages

הקהל מחה ונטש, רק 2:2 לאדומים מול סנדרלנד. 0:1 לתרנגולים על ווטפורד

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית לא מפסיקה להדהים. מוקדם יותר הייתה זו לסטר שהמשיכה את המסע המופלא שלה בדרך לאליפות סנסציונית, ובהמשך טוטנהאם נצמדה אליה וליברפול איבדה יתרון כפול אחרי שהקהל האדום נטש את היציעים. וזה עוד לפני שסיפרנו שאסטון וילה ניצחה.

 

ליברפול – סנדרלנד 2:2

 

לפני המשחק ידענו שני דברים, שיורגן קלופ חולה וייעדר ושהקהל מתכנן מחאה בדקה ה-77 בשל עליית המחירים. אבל כנראה שאיש לא דמיין מה תהיה התוצאה.

 

 

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, רוברטו פירמינו השתלט על פתיחת החצי השני. זה התחיל עם כיבוש בדקה ה-59 (שער חמישי בחמישה משחקים) והמשיך עם בישול מצוין לאדם לאלנה כעבור 10 דקות. אך בעוד שהאדומים מובילים בביטחה, הקהל עמד על שלו.

 

על רקע הכוונה להעלות את מחירי הכרטיסים בעונה הבאה ל-77 ליש"ט (כרגע 59), חלק מהאוהדים נטשו בהפגנתיות את היציעים, ואז קבוצתם קרסה על כר הדשא. אדם ג'ונסון (82) וג'רמיין דפו (89) השוו את התוצאה וקבעו שוויון 2:2 מפתיע.

 

האוהדים נוטשים את אנפילד (GettyImagesׂׂׂ)

 

הסיבה למחאה (AFP)

 

עד כמה יש קשר ישיר להיעדרות של קלופ הכריזמטי והנטישה של הקהל? כנראה שעל כך יתווכחו באנגליה בימים הקרובים.

 

הרכבים:

 

ליברפול: סימון מיניולה; ניית'ן קליין, דיאן לוברן (קולו טורה 12), ממאדו סאקו, אלברטו מורנו; ג'ו אלן (ג'ורדון אייב 45), ג'ורדן הנדרסון (לוקאס לייבה 86), אמרה צ'אן; אדם ללאנה, ג'יימס מילנר, פירמינו

 

סנדרלנד: ויטו מאנונה, בילי ג'ונס (דיאנדרה ידלין 75), ג'ון אושיי, לאמינה קונה, פטריק ואן אנהולט והבי חז'רי, יאן מ'בילה, לי קאטרמול, יאן קירשוף (אדם ג'ונסון 66), דאנקן ווטמור (דאמה נ'דויה 26); ג'רמיין דפו

 

מהלך המשחק:

דקה 59

0:1 ליברפול: מילנר הגביה מהאגף ומצא את פירמינו חופשי ברחבה, הברזילאי הוריד ראש ומצא את הפינה הרחוקה של מאנונה שהביט בכדור פוגש את הרשת


פירמינו בכושר נפלא (GettyImages)

דקה 70

0:2 ליברפול: פירמינו חוטף כדור באגף שמאל, פורץ לעבר הרחבה ומשאיר לאדם לאלאנה שער קל מול הרשת החשופה.


לאלנה בא להגיד תודה (GettyImages)

דקה 82

2:1: בעיטה חופשית של אדם ג'ונסון יורדת בדיוק בזמן ומכניעה את מיניולה.

דקה 89

2:2: דפו מקבל כדור ברחבה, עם גבו לשער, משתלט ומסתובב נהדר ומפציץ את הרשת. שער של חלוץ רחבה קלאסי.


נקודה חשובה לחתולים השחורים (GettyImages)

 

טוטנהאם – ווטפורד 0:1

 

בשקט בשקט, על רקע העונה הנפלאה של לסטר, גם טוטנהאם נהנית מפריחה מחודשת. מאוריסיו פוצ'טינו בנה סגל צעיר ורענן בלונדון, וכעת הוא כבר במקום השני בטבלה.

 

בדקה ה-61 דלא עלי הצעיר נכנס במקומו של נאסר שאדלי, ארבע דקות לאחר מכן הוא כבר בישל לקיירן טריפייר את שער הניצחון אחרי שפרץ מהאגף והעביר רוחב מצוין. טריפייר היה צריך רק לדחוק פנימה.

 

טריפייר. שער בכורה בליגה (GettyImages)

 

התרנגולים כבר במקום השני (GettyImages)

 

משחקים נוספים:

 

אסטון וילה – נוריץ' 0:2 (לסקוט ואגבונלהור), ניוקאסל – ווסט ברומיץ' 0:1 (מיטרוביץ'), סטוק – אברטון 3:0 (לוקאקו, קולמן ולנון), סוונזי – קריסטל פאלאס 1:1 (סיגורדסון; דאן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי