מוריניו או פוצ'טינו, מי יזכה לאמן את יונייטד?

מי יאמן את יונייטד?
מי יאמן את יונייטד? | צילום: GettyImages

אחרי שדווח ש"המיוחד" קרוב לסגירה, כעת מפורסם כי גם מנג'ר טוטנהאם בתמונה

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו מול פפ גווארדיולה בדרבי של מנצ'סטר בעונה הבאה? לא כל כך בטוח. בימים האחרונים פורסמו דיווחים על כך ש"המיוחד" נמצא על סף סיכום במנצ'סטר יונייטד, אבל כעת מפרסמים ב"סאן" כי לפורטוגלי יש יריב רציני על התפקיד הנחשק באולד טראפורד.

על פי הפרסום בצהובון הבריטי, ביונייטד מתלבטים בין מוריניו לבין מאוריציו פוצ'טינו. הישגיו של מוריניו ידועים כמובן, אבל גם היכולת שלו ליצור אווירה שלילית, ועל כן ייתכן כי ביונייטד חוששים ממינויו. לעומת זאת, פוצ'טינו מוביל את טוטנהאם לעונה נהדרת – מקום שני, 5 נקודות בלבד מהפסגה – תוך שהוא משדרג שחקנים צעירים רבים.

לפי "הסאן", אנשי מנצ'סטר יונייטד כבר שוחחו עם נציגיו של מנג'ר טוטנהאם על האפשרות שיאמן באולד טראפורד בעונה הבאה. הימור על פוצ'טינו יכול להתאים למנצ'סטר יונייטד שרוצה להוציא פחות כסף ולטפח שחקני בית. 


מוביל את טוטנהאם לעונה נהדרת. פוצ'טינו (gettyimages)

ביונייטד רואים בפוצ'טינו מנג'ר לתקופה ארוכה, בעוד שמוריניו ידוע כמישהו שמגיע למועדון, משיג תארים ובועט לאחר מכן בדלי. בנוסף, ביונייטד הוקסמו מסגנון הכדורגל של טוטנהאם ומאופיו של הארגנטיני, שבניגוד לפורטוגלי לא מכניס את עצמו לעימותים מיותרים.

בעבר פורסם שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר יהיה מעוניין לעזוב את טוטנהאם רק אם יקבל הצעה מברצלונה וריאל מדריד, אבל קשה להאמין שיגיד "לא" ליונייטד אם אכן יקבל הצעה רשמית. בטוטנהאם מודעים לגישושים מצד השדים האדומים, ורוצים להציע למאמן חוזה משודרג למרות שהוא חתום עד 2019. במקרה שפוצ'טינו יבקש לעזוב, טוטנהאם צפויה לדרוש פיצוי של כ-20 מיליון ליש"ט.

אגב, פוצ'טינו בן ה-43 הפך להיות חביבו של מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון, זאת אחרי שטיפח את הארי קיין, רכש את דלה עלי והפך אותו לשחקן הצעיר הכי מסעיר בליגה והביא גם את אריק דייר האלמוני מספורטינג ליסבון והפך אותו לשחקן נבחרת. כמו כן, טוטנהאם שולחת לסגל הרחב של אנגליה את קייל ווקר, דני רוז וראיין מייסון. 


ידוע בהישגיו, אבל גם ביכולת ליצור אווירה שלילית (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי