סנדרלנד הודיעה: אדם ג'ונסון שוחרר מהקבוצה

מסתבך. ג'ונסון וחברתו מגיעים לבית המשפט
מסתבך. ג'ונסון וחברתו מגיעים לבית המשפט | צילום: Gettyimages

קשר החתולים השחורים סיים את דרכו לאחר שהודה בקיום יחסים עם קטינה

(גודל טקסט)

אנגליה סוערת. כדורגלן סנדרלנד ומנצ'סטר סיטי בעבר, אדם ג'ונסון, הודה אתמול (רביעי) באשמת עבירה של מגע מיני עם קטינה ובעבירה של קירבה לקטין שמשמעותה שידול דרך הרשתות החברתיות לקיים יחסים אינטימיים, וכעבור יממה הודיעה קבוצתו על שחרורו לאלתר מהמועדון.

 

לקראת המחזור ה-26 בפרמיירליג, בו סנדרלנד תארח בשבת הקרובה את מנצ'סטר יונייטד (14:35, ישיר בספורט1), מאמן החתולים השחורים סאם אלרדייס הבהיר: "הוא לא יהיה בסגל בסוף השבוע". כשנשאל לגבי המשך העונה אמר המאמן: "אני לא יודע. בינתיים מדובר בסוף השבוע הקרוב, נראה מה יהיה בהמשך".

 

 

שעות ספורות לאחר דבריו של המאמן, החתולים השחורים שחררו הודעה רשמית לעיתונות ובה נכתב בקצרה: "בשל הודאתו של אדם ג'ונסון במעשים המיוחסים לו, אנו מודיעים על סיום דרכו בסדנרלנד. חוזהו הותר באופן מיידי".

 

ג'ונסון נחשב לאחד השחקנים המוכשרים שצמחו באנגליה מאז תחילת המילניום. הוא גדל בצפון אנגליה ושיחק במחלקות הנוער של ניוקאסל ומידלסבורו, במדיה גם שיחק שש עונות בבוגרים. ב-2010 זומן לראשונה למדי נבחרת אנגליה ובהמשך גם נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי ב-6 מיליון ליש"ט. ב-2012 הוא שיחק ביורו שנערך בפולין באוקראינה ומיד לאחר מכן שב לצפון לאחר שסנדרלנד רכשה אותו עבור 9.5 מיליון ליש"ט.

 

היחסים התקיימו בזמן שחברתו סטייסי פלונדרס הייתה בהריון. ג'ונסון ובת זוגתו מחוץ לבית המשפט (gettyimages)

 

בבית המשפט, ג'ונסון הודה שידע שהנערה איתה החל ביחסי חברות הייתה מתחת לגיל המותר כשהכיר אותה בדצמבר 2014. באותה עת חברתו סטייסי פלונדרס בת ה-25 ילדה את הבת הראשונה של הזוג, איילה. קשר סנדרלנד, לשעבר אחרי הודעת המועדון היום, נעצר בחודש מרץ אחרי שאביה של תלמידת בית הספר התלונן נגדו במשטרה. הוא הופיע בבית המשפט של ברדפורד מלווה בבת זוגתו שתמכה בו.

 

למרות שבתחילת החקירה הכדורגלן כפר באשמה בכל שלושת המקרים שבהם הוא נאשם, הוא כאמור הודה בשני סעיפים שונים וכבר הוכנס לרשימת עברייני המין. בית המשפט כבר השביע 12 מושבעים – שישה גברים ושש נשים – והשופט הסביר להם שהמשפט עשוי להיערך כשבועיים.

 

הנערה התאהבה בו מעל הראש. ג'ונסון (gettyimages)

 

ה"סאן" פרסם תמונה מטושטשת של הנערה שסיפרה לחברים על יחסיה עם ג'ונסון. היא אמרה להם שהתאהבה בשחקן והראתה לכולם תמונות של השניים. מקורות ב"סאן" אמרו שהיא אספה תמונות שלו ואהבה לדבר עליו, על המשפחה שלו ועל סגנון חייו. היא גם שלחה לו מסרים ברשתות החברתיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי