בנטקה נגד קלופ: לא מבין למה אני מסופסל?

בנטקה טוען שהוא הרגיש שכשקלופ יגיע הוא ישחק פחות
בנטקה טוען שהוא הרגיש שכשקלופ יגיע הוא ישחק פחות | צילום: Gettyimages

חלוץ ליברפול: "הקהל מתייחס אליי רע, למרות שאני סגן מלך השערים"

(גודל טקסט)

חלוץ ליברפול כריסטיאן בנטקה, שלא רואה הרבה דקות משחק מאז שיורגן קלופ הגיע לאנפילד, הסיר את הכפפות ותקף את הגרמני בראיון שקיים עם התקשורת הבלגית, במהלכו גם הבהיר כי הוא מעוניין להילחם על מקומו בקבוצה.

 

"קלופ כל הזמן אומר לי שאני יכול לעשות הכל כחלוץ, אז למה אני לא משחק?", תהה הבלגי, שהתוודה: "כואב להישאר על הספסל. מאז שהגעתי לאנגליה ב-2012 לא ישבתי כל כך הרבה זמן על הספסל, למרות שאף פעם לא הייתי יותר כשיר מעכשיו. בכל פעם שאני משחק עשר או חמש דקות אני מנסה לנצל את ההזדמנות ולהרשים. אני לא רוצה שאנשים יאשימו אותי בחוסר מקצועניות".

 

 

החלוץ הודה שהפנים עם בואו של קלופ שתקופה לא פשוטה עומדת לפניו, למרות שלטענתו הגרמני מעריך אותו: "חברים בקבוצה אמרו לי שיש לי מזל שקלופ הגיע, כי עכשיו אשחק יותר, אבל היה לי כבר ניסיון קודם וידעתי שזה לא יילך כל כך מהר. לצערי לא טעיתי. הוא טוען שאני חלוץ שיודע לעשות הכל: לכבוש, להחזיק בכדור, לשחק באחד על אחד ולכבוש שערים בנגיחות. אם אני כזה שחקן מגוון, אז למה אני לא משחק? אבל, קלופ מחליט ואני צריך לכבד אותו".

 

קלופ משבח את יכולותיו של בנטקה, אז למה הוא לא נותן לו לשחק? (gettyimages)

 

הבלגי ביטל את הטענה של חלק מהפרשנים, לפיהם הוא לא מתאים לסגנון המשחק של קלופ: "אני לא מבין למה אנשים אומרים את זה. אני יודע לשחק את משחק הלחץ. אני כל הזמן בתזוזה. זה לא שאנחנו משחקים כמו ברצלונה".

 

בנטקה גם תהה מדוע הקהל באנפילד מתנכל לו, למרות שכבש שבעה שערים: "כשאני מוסר לא טוב, התחושה היא שהאוהדים מתייחסים לזה הרבה יותר רע מאשר טעויות של שחקנים אחרים. קשה לשחק כך כדורגל ולהיות רגוע. עדיין, למרות המצב שלי אני סגן מלך השערים בקבוצה. אני בטוח שיש עלי ביקורת, כי אני לא שחקן שנולד בקבוצה".

 

כאמור, הבלגי, שנרכש בקיץ מאסטון וילה תמורה 32.5 מיליון ליש"ט, הדגיש כי הוא מעוניין להילחם על מקומו בקבוצה. לאחרונה הוא גם דחה הצעה מצד ווסטהאם, שאף עשויה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, כמו גם הצעה מפתה במיוחד מהליגה הסינית: "הרצון שלי הוא להצליח בליברפול. אני רוצה להחזיר לעצמי את המקום בהרכב הפותח. בינואר לא רציתי ללכת והרצון שלי הוא להצליח פה. בסיום העונה נראה מה יהיה בעתיד".

 

רוצה להיאבק על מקומו באנפילד. בנטקה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי