בגוביץ' מועמד למנצ'סטר יונייטד

|

אם דה חאה יחליט לעזוב את ה'שדים האדומים', שוער סטוק עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: Gettyimages

השמועות שדויד דה חאה לא יישאר במנצ'סטר יונייטד הולכות וצוברות תאוצה. התקשורת האנגלית עסוקה בשאלה מי יחליף את השוער הספרדי באולד טראפורד בעונה הבאה. השם החם שהוזכר הוא שוער נבחרת בוסניה-הרצוגובינה וסטוק אסמיר בגוביץ', ששיחק תחת אברם גרנט בפורטסמות'.

'הסאן' הלונדוני מדווח היום (חמישי), שיונייטד הציעה לדה חאה שכר שבועי של 140 אלף ליש"ט לשבוע כדי שלא יעזוב, אבל הוא בינתיים מסרב להאריך את חוזהו. כידוע, ב-2015 הוא יוכל לעזוב כשחקן חופשי, כנראה לריאל מדריד. 

ביונייטד חוששים שהוא ירצה לעזוב בקיץ הקרוב, אבל אז הם ידרשו עליו 50 מיליון ליש"ט, אם כי קשה להניח שהבלאנקוס יסכימו לשלם עליו כל כך הרבה. 

ואן חאל שלא ממש הסתדר עם דה חאה (כמו עם כמה שחקנים נוספים כפי שהיה גם בקבוצות קודמות בהם עבד), מחפש שוער חדש ובגוביץ' נמצא המוכשר נמצא בפנקס של ההולנדי.  

לבגוביץ' יש חוזה לעונה נוספת בסטוק. לתקשורת הבוסנית הוא אמר לא מזמן שישמח להישאר בקבוצה, אבל קשה להאמין שהוא יסרב להצעה ממנצ'סטר יונייטד.   

בגוביץ' שרשם עד עכשיו בסטוק 155 הופעות ליגה, שמר על שער נקי ב-50 הוסיף: "למזלי אני משחק עם שחקנים נפלאים שנותנים את הנשמה. ההישג שלי הוא כתוצאה ממאמץ קבוצתי. הלוואי שאוכל לשמור על שער נקי עוד 50 משחקים. אנחנו שחקנים מאוד מקצוענים ורוצים לזכות בתארים עם הקבוצה ונעים בכיוון הנכון. אנחנו מרוצים מההישגים שלנו בקבוצה, אבל רוצים לעלות מדרגה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי