אבודים: צ'לסי סיימה רק ב-0:0 מאכזב בווטפורד

קוסטה. ניצוצות בלי שערים
קוסטה. ניצוצות בלי שערים | צילום: Gettyimages

קוסטה הפגין ניצוצות, אך הבלוז לא כבשו. 0:3 לאברטון על ניוקאסל

(גודל טקסט)

צ'לסי קיוותה להמשיך הערב במומנטום שלה, אך למרות שהפגינה משחק לא רע לפרקים, הבלוז יצאו רק עם 0:0 מאכזב מהוויקארג' רואד של ווטפורד.

 

אוהדי הבלוז הציגו מפגן תמיכה בקפטן הוותיק, ג'ון טרי שהצהיר כי יעזוב את המועדון בתום העונה עם תום חוזהו. הרכש הטרי אלשנדרה פאטו לא נכלל בסגל והבלוז היו חסרים מעט כוח התקפי.

 

 

ווטפורד שכבר מזמן הבטיחה מקום בפרמייר-ליג מפנטזת על מקום בשישייה הראשונה שישלח אותה לליגה האירופית. הפתיחה היתה טובה מבחינת האנרגיה של החבורה של סאנצ'ס פלורס.

 

אטיין קאפו, חוראדו וכמובן אודיון איגהלו ניסו לנצל זאת לשער, אבל קורטואה היה במקום. מנגד, דייגו קוסטה הגיע מפוקס ונדמה שחזר לעצמו. זה אמנם לא התבטא בשער אבל ניצוצות היו שם.

 

במחצית השנייה הבלוז היו עדיפים, אך לא השכילו לכבוש כאוסקר וגם איבאנוביץ' החמיצו מצבים קורצים. הידינק לא רשם עוד ניצחון, אבל במגרש קשה כמו הוויקארג' רואד, גם נקודה זו לא תוצאה רעה.

 


אוהדי צ'לסי במפגן אהבה לקפטן (Gettyimages)

 

הרכבים

ווטפורד: הורליו גומש, חואן פארדס, קרייג קאת'קארט, סבסטיאן פרודל, חוסה הולבס, בן ווטסון, אטיין קאפו, ואלון ברהאמי, חוסה חוראדו, טרוי דיני, אודיון איגהלו.

 

צ'לסי: טיבו קורטואה, ברניסלב איבאנוביץ', קורט זומה, ג'ון טרי, ססאר אספיליקואטה, נמניה מאטיץ', ג'ון אובי מיקל, וויליאן, ססק פברגאס, אוסקר, דייגו קוסטה.

 

מהלך המשחק

דקה 28

הצרעות טובים יותר ולוחצים על שערו של קורטואה. חוראדו במהלך אישי יפה השאיר לאטיין קאפו שבעט חזק מתוך הרחבה, הבלגי הדף.

דקה 33

קוסטה התגבר על קאצ'קארט הסתובב ובעט מעשרה מטרים ליד העמוד.


קוסטה מעל הולבאס. משחק טוב לספרדי (Gettyimages)

דקה 55

עוד הזדמנות לבלוז. מאטיץ' השאיר כדור טוב לקוסטה שמסר רוחב לאוסקר והברזילאי שלח החוצה מתוך תיבת החמש.

דקה 89

דייגו קוסטה עם עוד ניצוץ ליכולת המשתקמת, אבל שוב זה נגמר בנגיחה חזקה מתוך תיבת החמש והצלה של אאורליו גומס הוותיק.

 

אברטון – ניוקאסל 0:3

המגפייז רכשו לא מעט שחקנים בחלון ההעברות ועדיין דבר לא עזר. הטופיס היו עדיפים והשיגו עוד נקודות עם רצון להתברג בשישייה גם כן. ארון לנון נתן יתרון בדקה ה-23. במחצית השנייה היו אלו רוס בארקלי וג'יימס מקארת'י שמצאו רק את המשקוף, אך לקראת סיום המשחק הוכרע לחלוטין.

 

בדקה ה-87 רוס בארקלי הכפיל בפנדל קל ובתוספת הזמן ג'מאל לאסל הצעיר הכשיל את בארקלי ברחבה והורחק. קשר נבחרת אנגליה השלים צמד מהנקודה הלבנה, הפעם בפאננקה יפהפיה.

 


בארקלי חוגג. גדול על ניוקאסל (Gettyimages)

 

הלחץ סביב סטיב מקלארן שצירף את סיידו דומביה, הנרי סייבה וג'ונג'ו שלבי צפוי לגבור בשבועות הקרובים ולא בטוח שהמאמן יצליח לשמור על כסאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי