סטארידג' מועמד לארסנל, טוטנהאם וגם ווסטהאם

סטארידג'
סטארידג' | צילום: Gettyimages

על פי "מירור", החלוץ רוצה לעזוב את ליברפול. גם צ'לסי כבר חזרה לתמונה

(גודל טקסט)

ימים לא קלים עוברים על ליברפול. דניאל סטארידג', שיחד עם לואיס סוארס הוליך את ליברפול לאחת העונות הטובות שלהם לפני שנתיים, ופספוס אליפות עם ההחלקה המפורסמת של סטיבן ג'רארד נגד צ'לסי, רוצה לעזוב. 

על פי "מירור", סטארידג' נתון בחלום בלהות של 18 חודשי פציעה וחושש שיצטרך לעזוב את המועדון כדי להציל את הקריירה שלו בזירת המועדונים וגם הנבחרות. הטענה היא שיורגן קלופ והחלוץ לא ממש מסתדרים, לאחר שהמנג'ר כבר מתח עליו ביקורת והביע את התסכול שלו מהפציעות שלו. 

למרות שסטארידג' עבר כמה פציעות ונחשב מועד לפורענות מבחינה בריאותית, יהיו עליו קופצים. השחקן עלה רק 12 מיליון ליש"ט למועדון כאשר נרכש לפני שלוש שנים מצ'לסי. כעת קבוצתו לשעבר עשויה לרצות לרכוש אותו, אבל גם ווסטהאם, טוטנהאם וארסנל מועמדות. 

Friday's Daily Mirror back page:
Sturr Wars#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/FNhpZRfnoS

— Nick Sutton (@suttonnick) February 4, 2016

דניאל סטארידג' חתום לחמש שנים בליברפול ומרוויח 140 אלף ליש"ט לשבוע. מקורבים לחלוץ אומרים שנמאס לו שהמנג'ר הגרמני מעלה ספקות באשר לרצונו לחזור לכושר מלא ושהוא לא מסוגל להתמודד עם הכאב הכי קל. השבוע הוא חזר שוב לאימונים, אבל לא ברור מתי יחזור לשחק. 

סטארידג' נפצע בהפסד 2:0 לניוקאסל ב-6 בדצמבר ומאז לא שיחק. גם אוהדי ליברפול מתוסכלים מכך שאי אפשר להשתמש בו. מנג'ר אנגליה רוי הודג'סון חושש שהחלוץ לא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת ביורו 2016, למרות שמדובר בחלוץ הכי מוכשר שלו.

ליברפול הפסידה בעוד חזית כאשר אלכס טיישיירה שהיה מבוקש על ידה עבר לשחק בסין תמורת 50 מיליון יורו (כ-38 מיליון ליש"ט). יורגן קלופ, שההצעה שלו על סך 30 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי שחטאר דונייצק, קיווה לרכוש את השחקן בקיץ. האוקראינים פשוט העדיפו את הכסף הגדול של ג'יאנגסו סונינג.


דניאל סטארידג', מוכשר ומועד לפציעות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי