לא שקט: ואן חאל ורוני עוקצים זה את זה

ואן חאל
ואן חאל | צילום: GettyImages

חלוץ יונייטד: אנו משחקים טוב כי הידיים לא כבולות. המאמן: לא שיניתי דבר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 את סטוק במחזור האחרון ולמעשה הפסידה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אבל השקט שנדמה ששרר באולד טראפורד הופר במהרה, כאשר לואי ואן חאל בחר לתקוף את ויין רוני.

 

המנג'ר הצהיר שהכוכב שלו שגה כשסיפר אחרי התצוגה נגד סטוק שההולנדי העניק לשחקנים רישיון לתת הנאה לאוהדים. רוני למעשה מתח ביקורת עקיפה על ואן חאל, כשטען שלפני הניצחונות נגד דרבי בגביע וסטוק בליגה ידיהם היו כבולות (בהוראות טקטיות י"ז). "המשקל שהיה על הכתפיים שלנו הוסר", אמר הקפטן.

 

 

LVG אמר שאינו מסכים עם רוני: "הסיבה היחידה שהם שיחקו טוב הייתה ששוב יש להם ביטחון במשחק, ובייחוד ווין רוני. הוא אומר את זה כי הוא כבש שבעה שערים ברציפות, לא בשל שינוי בגישה שלי או שינויים באימון. אני מצטער מאוד לומר זאת, כי לא שינינו שום דבר בשום אימון ואני לא השתנתי. הוא מרגיש חופשי יותר כי יש לו בטחון גדול יותר".

 

Saturday's Sun back page:
LVG Roo Rap#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mufcpic.twitter.com/9uNSEIvyD1

— Nick Sutton (@suttonnick) February 5, 2016

 

ואן חאל הידוע כאחד מגדולי העקשנים בין מאמני הצמרת דחה גם את הסברה שהשינוי לטובה במשחק של היונייטד נובע מכך שהוא הזיז אחורה את חואן מאטה לתפקיד מספר 10, בו שיחק בצ'לסי. כשנשאל אם מאטה ישחק באותה עמדה גם נגד צ'לסי ביום ראשון (17:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD). ואן חאל אמר: "אולי יהיה לי מספר 10 טוב יותר, אולי אנדראס פאריירה. מאטה כבר שיחק בעמדה הזאת, אני לא שיניתי אצלו כלום זה הוא השתנה".

 

המנג'ר ההולנדי טען שההצלחה של היונייטד היא בזכותו ולדבריו אם מנצ'סטר יונייטד תנצח לראשונה בסטמפורד ברידג' מאז 2012 הליגה תתחיל מחדש. "גם מייקל קאריק אמר לי שיש לו הרגשה שאם ננצח הכל יתחיל שוב. הליגה עוד לא הסתיימה עבור הרבה קבוצות. כל מה שאנחנו צריכים זה להמשיך לנצח".

 

ווין רוני בכל זאת זכה לפרגון אחרי שקיבל חיבוק ונשיקה מכוכב הסרט החדש "דדפול". כוכב הסרט חילק לרוני נשיקה אחרי שזה סייע לו לפרגן לסרט שיוצא לאקרנים. 

Saturday's Daily Star back page:
All FOUR nothing#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mcfcpic.twitter.com/Jc7pye7ohZ

— Nick Sutton (@suttonnick) February 5, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי