דיווח: ואן חאל החליט לעזוב בקיץ את מנצ'סטר יונייטד

פרישה שלו תהיה אידיאלית לכל הצדדים. ואן חאל
פרישה שלו תהיה אידיאלית לכל הצדדים. ואן חאל | צילום: Gettyimages

המצב משפיע על בריאותו של ההולנדי. באולד טראפורד עדיין לא וויתרו על פפ

(גודל טקסט)

העיתון "מירור" פרסם כתבה ענקית על כך שנמאס ללואי ואן חאל במנצ'סטר יונייטד, והוא לא מתכוון להמשיך לאחוז בקרנות המזבח ולהישאר בקבוצה עד קיץ 2017 בהתאם לחוזהו. לפי דברי ידידים הקרובים לו הוא החליט לעזוב בקיץ הקרוב אם לא יפוטר עוד קודם לכן.

 

לפי מה שנכתב, משפחתו של ואן חאל היא זו שלוחצת עליו לעזוב את אולד טראפורד ואף לסיים את קריית האימון בשל העובדה שאותות הלחץ והאווירה הלא חיובית בקבוצה משפיעה על בריאותו ועל מצב רוחו. העיתון סבור שפרישה של המאמן תהיה אידיאלית לכולם, מכיוון שהאוהדים מאסו בו, הוא לא נהנה והקבוצה לא מתפקדת. גם השחקנים לא נהנים תחת משטר האימונים שלו וטענו בפניו שהם משעממים.

 

 

עזיבה של ההולנדי תהווה פתרון מצוין גם עבור המנכ"ל, אד וודוורד, שחרק שיניים ולא פיטר את המנג'ר למרות שניצח פעם אחת בשמונה משחקים, וזאת בשעה שז'וזה מוריניו ממתין לג'וב. אם אכן ואן חאל יעזוב מרצונו בקיץ המנכ"ל לא יצטרך להתמודד עם פיטורים ויוכל למנות את הפורטוגלי בצורה חלקה. במקביל, יש כאלו שטוענים שיונייטד עדיין מנסה להחתים את פפ גווארדיולה. כל עוד הספרדי לא חתם על החוזה במנצ'סטר סיטי המיועד לו, קיים סיכוי תיאורטי שהוא יעדיף קבוצה עם מסורת על קבוצה עם כסף.

 

כלל לא בטוח שיונייטד תוכל להשיג את הכרטיס לליגת האלופות לשנה הבאה למרות שכעת היא מדורגת חמישית. למרות הניצחון על ליברפול 0:1 השדים האדומים ממשיכים להציג יכולת בינונית ואף פחות מזה, כאשר במקביל לסטר, טוטנהאם, ווסטהאם ואפילו סטוק משחקות כדורגל יפה יותר וגם משיגות נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי