דיווחים: לואי ואן חאל על סף עזיבת יונייטד

ואן חאל וגיגס. בקרוב יישאר רק אחד?
ואן חאל וגיגס. בקרוב יישאר רק אחד? | צילום: Gettyimages

המנג'ר זומן לשיחה עם המנכ"ל, שם דנו על עתידו. ראיין גיגס ימונה למנג'ר זמני?

(גודל טקסט)

זה לא חדש, אבל הפעם זה נראה רציני יותר. התקשורת הבריטית מדווחת שלואי ואן חאל, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, על סף עזיבת המועדון בשל התוצאות החלשות ומחאות האוהדים. עם זאת, לפי העיתון "דיילי מייל" מי שבאמת עשוי לגרום לו ללכת הם חלק מכוכבי הקבוצה שיצאו נגדו.

 

לפי הדיווח המנכ"ל, אד וודוורד, שוחח עם כמה משחקני הקבוצה אחרי ההפסד 1:0 לסאות'המפטון והם התלוננו בפניו על כמה מהשיטות של ואן חאל בניהול המשחק והאימונים. וודוורד מודאג מהעובדה שהשחקנים כבר לא נשמעים למאמן ושוקל למנות את ריאן גיגס למנג'ר זמני עד סיום העונה. גיגס שניהל את ארבעת המשחקים האחרונים של היונייטד אחרי פיטורי דיוויד מויס לפני שנתיים יהיה מוכן לקבל את הג'וב רק אם כל ההנהלה תיתן לו גב מלא.

 

 

מקור ביונייטד הוסיף שהתוצאות פחות מדאיגות מאשר היכולת הזוועתית שמראה הקבוצה ולא תהיה ברירה אם המצב יימשך אלא להיפטר מההולנדי.

 

ואן חאל הודה כבר שהוא אכזב את האוהדים ששרקו לו בוז אתמול (ראשון) גם הוא נפגש לשיחה עם וודוורד והם דנו על עתידו במועדון. לפי הדיווחים בחלק מעיתוני אנגליה ואן חאל יעדיף ללכת מאשר לחכות לפיטוריו. "אני מאוד מאוכזב שאני לא יכול להגשים את הציפיות של האוהדים ממני. היו להם ציפיות גדולות ואני לא יכול להגשים אותם. אני מאוד מתוסכל", אמר.

 

 

ההולנדי טס הביתה לחגוג את יום ההולדת של ביתו, אך חגיגה גדולה בוודאי לא היתה שם. משפחתו של ואן חאל לא מרוצה מהעובדה שהוא עובר ימים קשים, מתח ואפילו דיכאון שניכר על פרצופו בכל משחק.

 

מנכ"ל היונייטד לשעבר, דיווד גיל, שעדיין יושב בהנהלת הקבוצה אמר שהיא משחקת לא טוב, אבל טען שהוא לא יכול לקבוע מי יהיה המנג'ר של המועדון. גיל אמר שואן חאל קיבל את כל התמיכה בשוק ההעברות ועדיין הוא לא השיג את מה שציפו ממנו: "המסורת של מנצ'סטר יונייטד דורשת כדורגל אטרקטיבי וזה לא קיים כרגע בקבוצה".

 

יונייטד מפגרת בחמש נקודות מטוטנהאם הרביעית ועשר מלסטר מוליכת הטבלה למרות שהוציאה ב-28 חודשים 250 מיליון ליש"ט ברכש (חלקם הגדול הוחזר למועדון במכירות).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי