ונגר כהרגלו: "החלטת השופט היתה נמהרת"

ונגר בפנים נפולות. גם בלי מוריניו הוא ירד מנוצח
ונגר בפנים נפולות. גם בלי מוריניו הוא ירד מנוצח | צילום: Gettyimages

הצרפתי גרס כי הרחקת קוסטה הכריעה ב-1:0 לצ'לסי. טרי מפנטז על הטופ 4

(גודל טקסט)

תווית הלוזר לא ירדה מארסן ונגר גם אמש (ראשון) אחרי ששוב מעד מול צ'לסי למרות שז'וזה מוריניו לא היה האיש שממול. 1:0 הודות לשער של דייגו קוסטה הותיר את הסטטיסטיקה בעינה כשהתותחנים לא כבשו נגד הבלוז כבר תשעה משחקים ולא ניצחו אותם מאז 2011.

 

ונגר האשים כמובן את קוסטה שגרם לכרטיס האדום של פר מרטסאקר: "נכון שמרטסאקר נכנס בו, אבל הוא גרם לו לעשות את העבירה", טען הצרפתי. "אתם לא יכולים להתכחש לזה. קוסטה נפל בצורה אומנותית אחרי העבירה. הוא בחור חכם. הוא גרם לשני שחקנים שלנו להיות מורחקים באדום בשני משחקים. כולם ראו איך הוא מתגלגל בצורה תיאטרלית. לשופט מארק קלאטנברג היתה ברירה. אני חושב שההחלטה היתה נמהרת". מאז 1995 הורחקו שבעה שחקנים של ארסנל במשחקי הדרבי נגד צ'לסי.

 

 

 

 

"זה היה מצער מאוד שלא יכולנו לשחק עם כל השחקנים שלנו והייתי צריך להוריד את אוליבייה ז'ירו לספסל. אם היו לנו כל השחקנים אני מאמין שהיינו מנצחים", הוסיף הצרפתי המאוכזב. האוהדים אגב לא אהבו את החילוף והגיבו בבוז.

 


ז'ירו מוחלף. הקהל חשב שמדובר בפאניקה מיותרת (Gettyimages)

 

מנגד, צ'לסי נראית כמי שעושה סימנים של התאוששות. חוס הידינק הצליח לפחות לגרום לשחקנים שלו לשחק עבורו ודייגו קוסטה מתחיל להזכיר ניצוצות מאשתקד. "הדבר היחיד שאפשר למתוח עלינו ביקורת היא שלא סגרנו סיפור וכבשנו עוד שער אחד או שניים. הניצחון היה מוצדק וגם האדום", ציין ההולנדי.

 

ג'ון טרי עדיין חולם על הכרטיס לליגת האלופות ואחרי הניצחון אמר: "אנחנו עדיין יכולים לסיים בין ארבע הראשונות. כולם מנצחים את כולם אז הכל עוד אפשרי. הליגה מאוד קשה ואם נעשה סדרת ניצחונות אפשר יהיה להתקרב לצמרת".


הרגע ששינה את ההתמודדות? (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי