סיטי חייבת שדרוג בסגל: גווארדיולה סימן את סוארס

סוארס. פפ מחזר אחריו
סוארס. פפ מחזר אחריו | צילום: GettyImages

המנג'ר החדש ינצל הקשרים לצירוף כוכב בארסה? וגם: היחסים על לסטר

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה יצטרך לעשות מהפכה במנצ'סטר סיטי. אחרי ה-3:1 ללסטר, ברור שהתכולים לא מספיק טובים. שם חדש יחסית ברשימות עשוי להיות לואיס סוארס, אקס ליברפול וכוכב ברצלונה. אחיו של המנג'ר המיועד, פרה, הוא גם סוכנו של סוארס ולסיטי נאמר שיש אפשרות לרכוש את החלוץ האורוגוואי הנחשב כיום אולי לטוב בעולם.

 

ברשימת המבוקשים של סיטי גם ליאו מסי, פול פוגבה, דני אלבס ולירוי סאנה. ככל הנראה לא כולם יגיעו, אך כוכבים בטוח ינחתו באיתיחאד. סוארס אמר בראיון ל-ESPN שאם הוא יחזור לפרמייר-ליג זה יהיה לליברפול: "אני מתגעגע לאוהדים לאווירה המדהימה באצטדיונים". מחירו של סוארס עשוי להיות 40 מיליון ליש"ט כשהחלות יחגוג יום הולדת 30.

 

 

במקביל, גווארדיולה רוצה להצעיר את הקבוצה, אבל הוא מעריץ את היכולת של סוארס שעד כה מאושר בברצלונה וקשה לראות איך יעזוב.

 

ולצד המאושר. "אני לא מאמין שסוכנויות ההימורים הציבו אותנו כמועמדים לזכייה באליפות, כי אותם סוכנויות הציבו אותי כמועמד להיות מפוטר ראשון", ציין בבדיחות, המנג'ר האיטלקי, קלאודיו ראניירי. "אני לא מאמין בסוכנויות ההימורים האלה שאמרו שאפוטר ועכשיו מהמרות עלינו". סוכנויות ההימורים הללו הציבו בתחילת העונה יחס של 1 ל-5000 שלסטר תזכה באליפות, אבל עכשיו היחס קוצץ ל-4 ל-7.

 


ווס מורגן. ילך בדרכו של וארדי (Gettyimages)

 

לסטר רוצה לעונה הבאה את ההולנדי של פיינורד טוני וילהאנה. הקשר ההולנדי יהיה חופשי בקיץ הבא וכמה קבוצות רוצות אותו. גם יובנטוס, רומא, מונאקו ובאיירן מינכן עקבו אחריו. הבלם ווס מורגן צפוי לקבל חוזה חדש כמו ג'יימי וארדי שהאריך חוזהו עד 2019. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי