ארסנל נכנעה 3:2 ליונייטד, והתרחקה 5 נקודות מהפסגה

רשפורד. ילד הפלא הבא של אירופה?
רשפורד. ילד הפלא הבא של אירופה? | צילום: Gettyimages

ראשפורד, הסנסציה של ואן חאל, כבש צמד ובישל להררה. וולבק ואוזיל צימקו

(גודל טקסט)

ארסן ונגר אמר לפני המשחק מול מנצ'סטר יונייטד שהפעם הם לא יבעטו בדלי. אז הוא אמר. השדים האדומים הציגו לראווה את ילד הפלא האדש שלהם, מרכוס רשפורד, וניצחו 2:3 את ארסנל שכעת נמצאת במרחק של ח נקודות מלסטר שבמקום הראשון.

 

התותחנים הראו הרבה אופי כשהצליחו לחזור מפיגור מול השועלים במחזור הקודם, אך הפעם הם לא הצליחו להתמודד עם הסנסציה החדשה של הליגה האנגלית. רשפורד כבש צמד תוך שלוש דקות (29,32) בהופעת הבכורה שלו בליגה ובישל מאוחר יותר את השער השלישי לאנדר הררה (65). דני וולבק (40) ומסוט אוזיל (69) רק צימקו.

 

 

ונגר גם הבטיח שקבוצתו תיראה טוב, אך הם נתנו למארחים לשלוט במגרש ונאלצו לרדוף אחרים לאורך כל המשחק. נראה הקבוצה של לואי ואן חאל, שעדיין מתנדנד, שינתה תוך ארבעה ימים (ושחקן אחד) את הנרטיב של העונה כולה.

 

התותחנים נשארו במקום השלישי בטבלה במרחק חמש נקודות מהמקום הראשון ושלוש נקודות מטוטנהאם שבמקום השני. יונייטד עלתה למקום החמישי בטבלה וכעת היא במרחק של שלוש נקודות מסיטי, לה יש משחק חסר. האם בסופו של דבר נחשיב את העונה הזאת כהצלחה של ואן חאל?

 

הרכבים

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; גיז'רמו וארלה, מייקל קאריק, דיליי בלינד, מרכוס רוחו (טימותי פוסו-מונסו/ 56); מורגן שניידרלין, אנדר הררה (ג'יימס ווייר/ 90+5), חואן מאטה, ג'סי לינגארד, ממפיס דפאיי; מרכוס רשפורד (עדנאן יאנוזאי/ 80).

 

ארסנל: פטר צ'ך; הקטור ביירין, גבריאל, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; ארון ראמזי, פרנסואה קוקלין (מוחמד אל נאני/ 73), מסוט אוזיל; אלכסיס סאנצ'ס, תיאו וולקוט (אוליבייה ז'ירו/ 63), דני וולבק (אלכס אייוובי/ 83).

 

מהלך המשחק

 

דקה 14

רשפורד פרץ בצד שמאל הוכשל על סף הרחבה. ממפיס לקחת את הכדור החופשי ובעט שטוח לעבר השער של צ'ך, אך השוער זינק טוב וקלט את הכדור.

דקה 29

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: גיז'רמו וארלה פרץ באגף ימין והרים כדור לרחבה, הגנת ארסנל לא מצליחה להרחיק את הכדור, שמגיע לרפורד שכובש את שערו הראשון בליגה.


רשפורד. הקפיץ את האולד טראפורד (gettyimages)

דקה 32

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: כמעט שחזור מדויק של השער הראשון. ג'סי לינגארד הרים כדור מצד ימין, ראשפורד הגיע טוב ונגח את השני שלו תוך שלוש דקות.

Marcus Rashford has scored 4 goals from 5 shots on target in his Man Utd career so far.

Welcome to the big time! pic.twitter.com/wPwZOoOOmG

— Squawka Football (@Squawka) February 28, 2016

דקה 40

ארסנל צימקה ל-2:1: מסוט אוזיל הרים כדור מושלם לרחבה, דני וולבק הגיע ראשון ונגח פנימה. החלוץ שגדל ביונייטד, בחר לא לחגוג את השער.

דקה 65

מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 1:3: רשפורד הפעם בתפקיד המבשל. החלוץ הצעיר מסר להררה, שבעט מ-17 מטרים כדור שפגע קוסיילני, הטעה את צ'ך וחדר פנימה.

דקה 69

ארסנל צימקה ל-3:2: דני וולבק בעט טוב לשער יונייטד, אך דה חאה היה במקום והדף למרכז הרחבה, לצערו אוזיל הגיע ראשון וכבש את השני של קבוצתו.

דקה 75

לואי ואן חאל זעם על שריקות השופט והדגים בצורה תיאטרלית מדוע הוא חושב ששחקני ארסל עושים הצגות.

Video: Van Gaal arguing with official pic.twitter.com/sk7seT9g1q

— utdreport.com (@utdreport) February 28, 2016

 

כעת: טוטנהאם – סוונזי 1:2

אלברטו פאלוסקי הדהים את הווייט הארט ליין עם שער יתרון מפתיע בדקה ה-19. החלוץ האיטלקי השתלט על כדור בתוך הרחבה וקור רוח כבש את הראשון של הברבורים. לאחר לחץ בלתי פוסק של התרנגולים הם הצליחו להשיג את השוויון. בדקה ה-70 קייל ווקר מסר לרחבה, נאסר צ'אדלי הגיע ראשון וכבש את השער היקר של קבוצתו שהחזיר אותם לתמונת האליפות. הפהפך הושלם בדקה ה-78 כאשר הגנתסוונזי התקשתה להרחיק כדור, דני רוז השתלט עליו על סף הרחבה ושלח כדור שטוח שחדר לשערו של לוקאש פביאנסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי