סטארידג' מאוכזב בליברפול. יעבור לפ.ס.ז'?

סטארידג' רוקד. בעונה הבאה בעיר האורות?
סטארידג' רוקד. בעונה הבאה בעיר האורות? | צילום: ערן לוף

זלאטן וקבאני צפויים לעזוב, הצרפתים יציעו כ-50 מיליון ליש"ט על האנגלי

(גודל טקסט)

דניאל סטארידג' לא מצליח להתאושש מפציעותיו הרבות ונראה שהרומן עם ליברפול יסתיים בתום העונה.

החלוץ האנגלי סבל ב-18 החודשים האחרונים מפציעות חוזרות שאילצו אותו לעבור ניתוחים, אך גם בשבועות האחרונים בהם חזר לכושר מלא והתאושש לחלוטין, לפי התקשורת האנגלית המנג'ר יורגן קלופ אינו בונה עליו לעתיד בעקבות החשש כי בכל רגע הוא עלול להיפצע ולהיעדר תקופה ארוכה.

סטארידג' זעם כשהוחלף בהפסד לסאות'המפטון 2:3 בדקה ה-70 אחרי שכבש שער לליברפול, שאיבדה יתרון מבטיח של 0:2 והוא גם הוחלף במשחק לפני כן מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית בדקה ה-68. למזלו של החלוץ, יש עדיין מי שחושב שהפוטנציאל הטמון בו ענק ומתכנן לשלם הרבה כסף כדי להעביר אותו מאנפילד.

סטארידג'. קלופ ממהר להחליף אותו מדי משחק (Gettyimages)

בעיתונים האנגלים "דיילי מייל" ו-"הסאן" פורסם כי פ.ס.ז', אלופת צרפת שתיפרד מאדינסון קבאני הקיץ, רוצה את חלוץ נבחרת אנגליה ותשלם עבורו לליברפול סכום שינוע בין 45 ל-50 מיליון ליש"ט. 

באשר לאורוגוואי, קבאני עשוי לעזוב למנצ'סטר יונייטד או לצ'לסי לפי הפרסומים, כשגם ארסנל מעוניינת בשירותו. אלופת צרפת עדיין לא זכתה לשמוע מזלאטן איברהימוביץ' כי בכוונתו להישאר במועדון, למעשה כבר הצהיר על עזיבתו בסיום העונה, ומכאן הלחץ שלהם להתחזק בחלוץ בכיר במהרה.

Thursday's Daily Mail back page:
PSG in for Sturridge #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/uikCAO9Ocj

— Nick Sutton (@suttonnick) March 23, 2016

פ.ס.ז' מתכננת לעקוב אחרי סטארידג' במשחק של אנגליה נגד הולנד ביום שלישי הקרוב. סטארידג' חתם על חוזה בעונה שעברה לחמש שנים ומרוויח בליברפול 150 אלף ליש"ט. יורגן קלופ טען שלא ימכור את החלוץ, אבל העובדה שהוא לא ממש תומך בו מוכיחה אחרת. כשקלופ נשאל אם ג'ורדן הנדרסון יימכר לטוטנהאם כפי שפורסם, הבהיר המנג'ר: "לא אשאיר אף שחקן שלא מרוצה בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי