פ.ס.ז' בלחץ? 1:5 לצ'לסי על ניוקאסל. צמד לפדרו

יצא מהמשבר עם צמד. פדרו
יצא מהמשבר עם צמד. פדרו | צילום: Gettyimages

הכחולים התפוצצו לפני המפגש הגדול בליגת האלופות. 2:2 מאכזב לווסטהאם

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)

השיקום נמשך: צ'לסי תחת חוס הידינק ממשיכה להיראות טוב, ורגע לפני שהיא פוגשת את פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות הבלוז הביסו 0:5 את ניוקאסל האומללה. זהו המשחק ה-11 של ההולנדי בסטמפורד ברידג', והוא עדיין לא הפסיד.

 

צ'לסי גמרה את המשחק באופן מעשי כבר תוך רבע שעה: דייגו קוסטה (5), פדרו (9) ו-וויליאן (17) כבשו שלושה שערים מהירים והשאירו זמן רב לשעשועים. פדרו השלים צמד (59) וברטראנד טראורה חתם את החגיגה (83). אנדרוס טאונסנד המתיק מעט את הגלולה עם שער בכורה במדי המגפייס בדקה ה-90.

 

 

חזר לכבוש. פדרו (gettyimages)

 

העונה של הבלוז בליגה הסתיימה כבר מזמן, והם כאמור מתמקדים בליגת האלופות וגם בגביע, שם הם יפגשו את מנצ'סטר סיטי. מהעבר השני, המגפייס שבו אל מתחת לקו האדום עם 24 נקודות.

 

טאונסנד, ג'ונג'ו שלבי, הנרי סאייבה וגם סיידו דומביה, שהחליף את אלכסנדר מיטרוביץ' שנפצע הובאו בחלון ההעברות על מנת להשאיר את העורבים בליגה, והם יצטרכו להפגין יכולת גבוהה הרבה יותר בשביל להצליח במשימה. המשימה הקרובה שלהם תהיה לא פחות קשה: משחק בית נגד מנצ'סטר סיטי.

 

איך תיגמר העונה של המגפייס? מיטרוביץ' סובל (gettyimages)

 

חמישה משחקים נוספים נערכו בליגה האנגלית: ווסטהאם פספסה את ההזדמנות לחלוף על פני השדים האדומים ולתפוס את המקום החמישי עם 2:2 מאכזב אצל נוריץ'. סאות'המפטון נצמדה אליה עם 0:1 אצל סוונזי.

 

נוריץ' – ווסטהאם 2:2

כשהם יודעים שהמקום החמישי נמצא בהישג יד, הפטישים התארחו אצל הקנריות החלשות, שהפסידו בכל חמשת משחקיהן האחרונים, כולל לאחרונה בטבלה אסטון וילה. אולם, כפי שהליגה האנגלית הוכיחה אינספור פעמים, אין משחקים קלים.

 

אין משחקים קלים. שחקני ווסטהאם על קו האמצע (gettyimages)

 

המארחת, שראתה את סנדרלנד מתקרבת, לא התכוונה להרים ידיים, ולאחר מחצית ללא שערים עלתה ל-0:2 משערים של רוברט בראדי (55) ו-ווסלי הולאחאן (65). החבורה של סלאבן ביליץ' הפגינה הרבה אופי וכבשה שני שערים מהירים מרגלי דימטרי פאייה הלוהט (74) ומארק נובל (77), שהפגיז מחוץ לרחבה, אך לא יותר מכך.

 

סוונזי – סאות'המפטון 1:0

כאמור, מי שכן ניצלה את המעידה של החבורה של ואן חאל היא סאות'המפטון, שעם ניצחונה ה-11 נצמדה לווסטהאם עם 40 נקודות, אחת פחות ממנצ'סטר. שיין לונג כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69. הברבורים מצדם הסתבכו בתחתית עם 27 בודדות במקום ה-16.

 

זה האיש. לונג (מימין) וחוסה פונטה (gettyimages)

 

קריסטל פאלאס – ווטפורד 2:1

מה קורה לחבורה של אלן פארדו? המארחים, שפתחו את העונה בצורה נהדרת, נכחו ברביעייה הראשונה ובמחזור ה-19 החזיקו במקום החמישי, נמצאים בהידרדרות מוחלטת. היה זה הפסדם השישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם, והם לא ניצחו בפריימר-ליג תשעה משחקים ברציפות, מאז אמצע דצמבר. בעקבות ההפסד הם ממוקמים במקום ה-12 עם 32 נקודות.

 

מנגד, האורחים רושמים עונה יפה מאוד, וביום בהיר הם יכולים לראות את דבוקת שלוש הקבוצות שנמצאות במקומות 5-7. הניצחון הציב אותם במקום השמיני עם 36 נקודות.

עונה טובה. דיניי חוגג (gettyimages)

 

טרוי דיניי כבש צמד לצרעות (16 בפנדל ו-82), כשבטווח עמנואל אדבאיור (45) רשם את שער הבכורה שלו. פאפה סוארה מפאלאס הורחק בכרטיס אדום ישיר בתוספת הזמן של המשחק.

 

תוצאות נוספות: בורנמות' (מאט ריצ'י 57) – סטוק (ג'יאנלי וואגנה 9, איבארהים אפלאי 52, חוסלו (55) 3:1, אברטון – ווסט ברומיץ' (חוסה רונדון 15) 1:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי