ז'וזה מוריניו למקורביו: "זה סגור. אני אאמן את יונייטד"

נראה שהוא סגר באולד טראפורד. מוריניו
נראה שהוא סגר באולד טראפורד. מוריניו | צילום: Gettyimages

דיווחים בממלכה: סוכנו נפגש עם ראשי מנצ'סטר והגיע לסיכום על העסקה

(גודל טקסט)

נראה שמה שהיה ספקולציה הולך ומתממש: כל הסימנים מראים שז'וזה מוריניו יהיה המאמן הבא של מנצ'סטר יונייטד. מרבית העיתונים באנגליה מדווחים על כך שהפורטוגלי סגר סופית באולד טראפורד, ויעמוד שם על הקווים החל מהקיץ הקרוב.

 

מעניין מי תגובתו של המאמן הנוכחי של השדים האדומים, לואי ואן חאל, שרק לאחרונה טען שאין כלל מו"מ בין הצדדים, ואף הזהיר את "המיוחד" לא להתערב בעבודתו.

 

Wednesday's Daily Mirror back page:
United job is MINE#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mufcpic.twitter.com/Ll8PxEhIKB

— Nick Sutton (@suttonnick) February 9, 2016

 

לפי ה"אקספרס", בשיחות סגורות שהוא מנהל עם חבריו ומקורביו, מוריניו מספר שהכל כבר סגור. בעיתון נכתב שהסוכן שלו, ז'ורז' מנדש, סגר את העסקה לפני ימים אחדים בפגישות עם ראשי היונייטד בלונדון. 

 

מנדש הוא אחד הסוכנים הכי מקובלים באולד טראפורד, שם הנחית את אנחל די מאריה, רדמאל פלקאו, דויד דה חאה, אנטוני מרסיאל וגם את אחד הפלופים הגדולים בתולדות המועדון, בבה.  ביונייטד לא מעוניינים לערער את המצב במועדון ולהודיע רשמית על סגירת החוזה עם מוריניו בגלל ההצלחות האחרונות של הקבוצה שמשחקת טוב יותר. כל עוד קיים סיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות בקבוצה רוצים שהשחקנים יהיו מפוקסים במשימה.

 

במנצ'סטר כבר מתכוננים (gettyimages)

 

טיאגו מוטה מפ.ס.ז', ששיחק תחת מוריניו באינטר וזכה איתה בטרבל ב-2010, אמר ל"מירור": "מוריניו לא חושש לעמוד באתגר שיהיה לפניו ביונייטד. צריך מנג'ר אמיץ שיבוא ויהפוך את הדברים בקבוצה. יונייטד היא לא יונייטד שהכרנו תחת אלכס פרגוסון בשלוש השנים האחרונות. מוריניו שאתם רואים בראיונות הוא אותו מוריניו בחדר ההלבשה, הוא בטוח בעצמו במאה אחוז ויונייטד זקוקה למנג'ר כזה".

 

לדברי טיאגו: "מוריניו איש חזק מאוד בכל מועדון ולפעמים זה פועל נגדו כמו שהיה עכשיו בצ'לסי, אבל צריך לכבד אותו כשהוא אומר שזו הדרך בה הוא עובד. הוא מתעקש תמיד שהמועדון הוא משפחה ומה שקורה במשפחה לא צריך אף פעם לצאת החוצה".

 

מוריניו יצליח להשאיר אותו? דה חאה (gettyimages)

 

חמש שאלות

בעיתון הועלו חמש שאלות חשובות עמן ייאלץ מוריניו להתמודד אם אכן הוא יגיע:

 

  • האם הוא מסוגל לגרום לאוהדי היונייטד ללכת אחריו עם סגנון משחק אטרקטיבי? המיוחד ידוע בכך שהוא רוצה לנצח בכל מחיר ולפעמים על חשבון המשחק היפה. אוהדי יונייטד לא יאהבו את זה, אבל מוריניו התחייב בפניהם שישחק התקפי.
  • האם הוא יהיה מסוגל לשכנע את דויד דה חאה להישאר?
  • איך הוא יתייחס למצב של ריאן גיגס. לא ברור אם הויילסי יהיה מוכן להיות עוזר בפעם השלישית אחרי שעבד עם דיוויד מויס ולואי ואן חאל. מוריניו ידוע כמאמן שבדרך כלל עובד עם הצוות.
  • מה יהיה טיב היחסים שלו עם ווין רוני אותו ניסה להחתים לצ'לסי ב-2013? התשובה היא שמוריניו אוהב שחקנים עם אופי של ווינרים ורוני צפוי להיות אחד הפייבוריטים.
  • מי השחקנים כבר צריך לארוז מזוודות? כנראה שאחד מהם יהיה חואן מאטה אותו מכר ליונייטד מצ'לסי.

 

יסתדרו, או שהספרדי יחפש בית חדש? מוריניו ומאטה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי