בניטס מאמן ניוקאסל. "המשימה: לשרוד בליגה"

מועדון אגדי. בניטס מוצג בניוקאסל
מועדון אגדי. בניטס מוצג בניוקאסל | צילום: האתר הרשמי של ניוקאסל

הספרדי חתם לשלוש שנים והחליף את מקלארן, שפוטר מוקדם יותר היום

(גודל טקסט)

מהפכה בצפון: לאחר שפיטרה את סטיב מקלארן מוקדם יותר, ניוקאסל הודיע על מינויו הרשמי של רפא בניטס בחוזה לשלוש עונות.

"יש לי את הכבוד לאשר את התחייבותי למועדון אגדי באנגליה, עם אתגר אדיר של הישארות בליגה", הצהיר בניטס, שפוטר לפני כשלושה חודשים מריאל מדריד, לאחר חתימתו. "זה יהיה אתגר לא רק עבורי ועבור הצוות המקצועי, אלא גם עבור השחקנים, המועדון והאוהדים. כולנו חייבים לשנס מותניים ולדחוף באותו הכיוון ועם מטרה מאוחדת בראשינו".

A dream in black and whitehttps://t.co/cexT1q4cdG#NUFCpic.twitter.com/HfL6zAILnO

— Rafa Benitez Web (@rafabenitezweb) March 11, 2016

"באופן אישי, אני שב לפרמייר-ליג. אני קרוב יותר לביתי ולמשפחתי, אני לא יכול להיות מאושר יותר", המשיך בניטס, וחתם בקריאה לקהל לתמוך בקבוצה: "קדימה, צבא הטון! (כינויים של אוהדי ניוקאסל) המועדון ואני זקוקים למעורבות הישירה שלכם!"

המגפייס פתחו את העונה עם ציפיות גבוהות אך מצאו את עצמם מדורגים במקום ה-19 והלפני אחרון בפרמייר-ליג, מה שגרר את פיטוריו של מקלארן. בהודעה לתקשורת התנצל המועדון על הפיטורים וטען כי נעשו בלית ברירה כדי להותיר לקבוצה סיכוי לשרוד. תחת מקלארן, ניוקאסל היא קבוצת החוץ שכבשה הכי מעט בכל ארבע הליגות באנגליה ובסך הכל במאזנה תחתיו 28 משחקי ליגה, שישה ניצחונות, 16 הפסדים ו-6 תוצאות תיקו. היא כבשה 28 וספגה 53.

ההתקפה לא תפקדה, במיוחד מחוץ למגרש הביתי (Gettyimages)

בין השאר, הבעלים מייק אשלי, שעד כה הימר על מנג'רים בריטים בלבד, לא מאשר למאמניו לרכוש שחקנים מתחת מעל גיל 25 וזו דרישה שבניטס לא מסכים לה. לצורך הדוגמא, צ'רלי אוסטין שחתם בסאות'המפטון בינואר ומייקון מפורטו לא הגיעו למועדון בשל היותם בני 27. 

מי שלא יאמן את ניוקאסל, צפוי לעמוד לראשונה על הקווים בדרבי של צפון מזרח אנגליה מול סנדרלנד – המדורגת מעל הקו האדום עם נקודה אחת בלבד יותר מהמגפייס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי