דיווח: לורן בלאן מועמד לאמן את יונייטד

בלאן
בלאן | צילום: Gettyimages

ואן חאל לפני המפגש עם ווסטהאם בגביע: "אחליט לבד בנוגע לעתיד שלי במועדון"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד כבר לא תזכה העונה באליפות ומהליגה האירופית סיכוי גבוה שתודח בחמישי הקרוב (הפסידה 2:0 לליברפול במשחק הראשון), אבל יש תואר שעדיין בהישג ידם של השדים האדומים – הגביע האנגלי. יונייטד תארח הערב (ראשון, 17:50, שידור ישיר בספורט1HD) את ווסטהאם במסגרת רבע הגמר.

אלא שעם כל הכבוד למשחק הקרוב, העתיד של יונייטד מעניין הרבה יותר. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של לואי ואן חאל בסיום העונה, אבל באנגליה ממשיכים לייצר ספקולציות ואחרי שז'וזה מוריניו וראיין גיגס סומנו כמועמדים לתפקיד המאמן, כעת מדווח כי גם לורן בלאן על הכוונת של ראשי המועדון. 

בלאן, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, האריך לא מזמן את חוזהו בפאריס סן ז'רמן, אבל אם אכן יקבל הצעה ממועדון הפאר האנגלי, לא מן הנמנע שיענה לאתגר. בלי קשר לבלאן, ביונייטד רוצים להנחית באולד טראפורד גם את זלאטן איברהימוביץ'.

ואן חאל נשאל על עתידו לפני המשחק מול הפטישים והגיב: "התקשורת מפטרת אותי כבר שלושה חודשים. הליגה האירופית והגביע עדיין יכולים להציל לנו את העונה וגם סיום בין ארבע הראשונות. הכל יהיה קשה להשגה, אבל אפשרי. לא צריך את משפחת גלייזר או המנכ"ל כדי שיחליטו על עתידי. אחליט על עתידי לבד. בקיץ אנתח את המצב שלי. אני תמיד עושה זאת". 

לא נשמע לחוץ בנוגע לג'וב. ואן חאל (gettyimages)

מרואן פלאיני קרא לחבריו לגלות יותר אומץ ברבע גמר הגביע וסיפר: "הגביע האנגלי חשוב וכל תואר חשוב מאוד ליונייטד. יש לנו שני משחקי בית מכריעים כעת ואני מקווה שהאוהדים ידחפו אותנו קדימה". 

מנגד, ווסטהאם היא אחת מההפתעות הגדולות של הליגה. הכוכב שלה, דימיטרי פאייה הצרפתי, הודה שכריסטיאנו רונאלדו היה הגיבור שלו בילדות והוא רוצה לנצח בתיאטרון החלומות – היכן שרונאלדו כיכב לפני שעבר לריאל מדריד. 

סלאבן ביליץ', מנג'ר הפטישים, טען שפאייה הוא דבר הכי טוב שקרה לווסטהאם מאז פאולו די קאניו. ראשי המועדון, דייויד גולד ודייויד סאליבן, השוו את פאייה לסר טרבור ברוקינג, מי שנחשב לגדול שחקניה של ווסטהאם, ולקרלוס טבס. פאייה קיבל שדרוג בשכרו ומרוויח כיום 125 אלף ליש"ט לשבוע – השכר הגבוה במועדון אי פעם.

הרכבים משוערים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; מתיה דרמיאן, דיילי בלינד, כריס סמולינג, מרקוס רוחו; מורגן שניידרליין, אנדר הררה, מייקל קאריק; ג'סי לינגארד, אנטוני מרסיאל, מרכוס ראשפורד.

ווסטהאם: דארן רנדולף; מייקל אנטוניו, ווינסטון ריד, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול; פדרו אוביאנג, מארק נובל, שייקו קויאטה, דיאפרה סאקו, מנואל לאנסיני; דימיטרי פאייה.


שחקני יונייטד, יצילו את העונה? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי