דיווח: גווארדיולה הורה למצוא קבוצה לקומפני

קומפני. בדרך החוצה?
קומפני. בדרך החוצה? | צילום: Gettyimages

הקפטן הבלגי עשוי לעזוב את סיטי. המנג'ר רוצה לרכוש את טר-שטגן

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה לא רוצה את וינסנט קומפני. על פי דיווח ב"סאן" החליט המנג'ר למכור את קפטן מנצ'סטר סיטי ברגע שייכנס לתפקידו כמאמן הקבוצה. המאמן הקטאלוני ביקש מהמנהל המקצועי, צ'יקי בגיריסטיין למצוא לו קבוצה אחרת. גוואריולה רוצה לבנות הגנה חדשה נוכח החולשה של ההגנה הנוכחית וסבור שהוא צריך להיפטר משחקני ההגנה הנוכחיים.

 

קומפני שנפצע שוב ב-0:0 מול דינמו קייב, פתח רק ב-12 משחקים העונה ולא משחזר את יכולנתו מהעבר. הוא איבד ביטחון ומהירות וגם כשהוא משחק זה לא אותו בלם איכותי שהחזיק את כל ההגנה סביבו בעונות קודמות. קומפני היה אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה בשנים האחרונות ונבחר ל-11 של העונה בשנת 2011, ב-2012 וגם ב-2014.

 

 

גווארדיולה שייכנס לתפקידו כמנג'ר הקבוצה בסיום העונה מעדיף בלמים טכניים ועל הכוונת שלו בלם אתלטיק בילבאו, אמריק לאפורטה שמבוקש גם בברצלונה. המנג'ר המיועד שלח מסר לשחקנים דרך הנהלת הקבוצה שאף אחד לא חסין לקראת העונה הבאה.

 

 

EXCLUSIVE: Manchester City want to sell captain Vincent Kompany once Pep Guardiola arriveshttps://t.co/XYVsdcogQzpic.twitter.com/FT9yI2EEdj

— The Sun Football (@TheSunFootball) March 18, 2016

 

במקביל, העיתונאית כריסטינה קוברו מה"מונדו דפורטיבו", פרסמה כי גווארדיולה עושה הכל על מנת לצרף הקיץ את מארק-אנדרה טר-שטגן מברצלונה. השוער הגרמני משמש בעיקר כמחליף אצל הבלאוגרנה למרות שפתח ב-1:3 על ארסנל ביום רביעי והציג יכולת טובה.

 


טר-שטגן. התכלת מחכה לו (Gettyimages)

 

גווארדיולה שמקושר לאנדוני זוביסארטה יודע שטר-שטגן זוהה כ"שוער העתיד" של ברצלונה ויעדיף אותו על פני ג'ו הארט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי