מספרת לאוקזאקי, לסטר עם עוד צעד לאליפות סנסציונית

שער נפלא
שער נפלא | צילום: Gettyimages

השועלים שוב ביתרון 5 בצמרת אחרי 0:1 על ניוקאסל. בכורה רעה לבניטס

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

לסטר ממשיכה לחלום על אליפות סנסציונית אחרי שניצחה 0:1 את ניוקאסל במחזור ה-30 של הפרמייר-ליג משער נפלא של שינג'י אוקזאקי, בעוד רפא בניטס חווה בכורה מאכזבת על הקווים של האורחים.

 

הדבר הכי מעודד מבחינת השועלים, מעבר לניצחון עצמו כמובן, הוא דווקא שהם לא הציגו יכולת מרשימה. מה שמוכיח לכל הליגה, וגם ללסטר עצמה, שהיא מסוגלת לנצח גם כשהיא לא בשיאה – תכונה שמתאימה לאלופה.

 

 

ואם יש עוד משהו שכל קלטת אליפות זקוקה לו זה רגע שיא או שער נפלא. וגם על הדרישה הזו לסטר יכולה לסמן וי גדול אחרי שבדקה ה-25 ג'יימי וארדי בישל עם הראש לאוקזאקי, היפני התעופף ועם מספרת נפלאה משישה מטרים מצא את הפינה של השער.

 

הפנים של אוקזאקי אחרי הגולאסו – הלם או אושר? (GettyImages)

 

מגיע לו, ולהם (AFP)

 

בעקבות הניצחון שחקניו של קלאודיו ראניירי הגדילו את הפער מטוטנהאם שוב לחמש נקודות, כאשר נותרו עוד שמונה מחזורים לסיום. הם גם רשמו ניצחון שלישי ברצף על ניוקאסל והשלימו דאבל ראשון על המגפייס מאז עונת 1974/75.

 

לצד החגיגות המקומיות, האורחים בצרות. רפא בניטס, שהחליף בשבוע שעבר את סטיב מקלארן, לא הצליח למנוע את ההפסד הרביעי ברצף של ניוקאסל, וה-18 ב-22 משחקיהם האחרונים בליגה. בעקבות ההפסד המגפייס נותרו מתחת לקו האדום עם 24 נקודות, אך עם משחק פחות.

 

מתקרבים לתואר (GettyImages)

 

עוד רשת נקייה, עוד שלוש נקודות. שמייכל (GettyImages)

 

בצרות. ניוקאסל (GettyImages)

 

בכורה מאכזבת. בניטס (GettyImages)

 

הרכבים:

לסטר: קספר שמייכל, דני סימפסון, רוברט הות', ווס מורגן, כריסטיאן פוקס; דניאל דרינקווטר, נגולו קאנטה, שינז'י אוקזאקי (חוסה אוז'ואה 75); ריאד מחרז, מארק אולברייטון (ג'פרי שלופ 65), ג'יימי וארדי

 

ניוקאסל: רוברט אליוט, דריל יאנמאט, סטיבן טיילור, ג'מאל לאסלס, וורנון אניטה (אנדרוס טאונסנד 56); ג'ונג'ו שלבי (סיידו דומביה 87), ג'ק קולבאק, מוסא סיסוקו, ג'יורג'יניו ווינאלדום, איוסה פרס (סים דה יונג 71); אלכסנדר מיטרוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי