נרתע מעימות? "פפ בדק אם מוריניו סגר ביונייטד"

החיים במנצ'סטר יהיו מעניינים יותר אם שניהם יהיו בה
החיים במנצ'סטר יהיו מעניינים יותר אם שניהם יהיו בה | צילום: Gettyimages

הספרדי בירר עם מקורביו האם באמת יפגוש את ה"מיוחד" בדרבי של מנצ'סטר

(גודל טקסט)

כאשר פפ גווארדיולה סיכם בעל פה על חוזהו במנצ'סטר סיטי, ז'וזה מוריניו עדיין אימן את צ'לסי. הספרדי ציפה להתעמת מחדש עם ה"מיוחד" בפרמייר-ליג, וגם לאחר פיטוריו של הפורטוגלי האפשרות עדיין עומדת על הפרק מכיוון שהוא המועמד הבולט לאימון מנצ'סטר יונייטד.

 

באנגליה פורסם שגווארדיולה מעוניין לדעת האם אכן יפגוש במוריניו בדרבי של מנצ'סטר, וביקש מחבריו הקרובים לבדוק עבורו האם החתימה הסופית. חבר קרוב שלו התראיין למספר עיתונים באנגליה ואמר: "פפ לא חושש ממוריניו, אבל הוא יודע שיהיה לו מאבק לא קל ומתיש איתו. זה עשוי להפוך את האתגר והחיים שלו בסיטי למעניינים עוד יותר".

 

כאשר פפ אימן את ברצלונה מוריניו היה המאמן שזכה על חשבונו באליפות ב-2012 כשעמד על הקווים של ריאל מדריד. בין השניים התפתחה יריבות גדולה על המגרש ומחוצה לו, שהייתה מלווה בהרבה מלחמות פסיכולוגיות. שבועות אחדים לאחר שפפ איבד את האליפות הוא הודיע שהוא עוזב את ברצלונה לשנת שבתון ובין היתר נטען שהיה מותש מהמלחמה הפסיכולוגית הבלתי פוסקת נגד המיוחד.

 

מלחמה פסיכולוגית בלתי פוסקת. מוריניו ופפ (gettyimages)

 

פפ גילה בספרו: "המאמץ שנדרש ממני היה כפול. לא היה לי זמן לעצמי ולא היה לי זמן לנוח. הדרך היחידה להתרחק ממוריניו הייתה להתרחק לשנת שבתון מברצלונה ומהליגה, אחרת היינו מזיקים זה לזה". זכורה מסיבת העיתונאים לפני הקלאסיקו בה איבד גווארדיולה את שלוות רוחו וקילל כשאמר בסנטיאגו ברנבאו:" אני יודע שמוריניו הוא כאן הפאקינג בוס".

 

לשני המנג'רים יש הרבה מהמשותף. שניהם דחו בעבר ובהווה את מנצ'סטר יונייטד. מוריניו העדיף לחזור לצ'לסי למרות שכבר אז היו דיבורים למנות אותו כמנג'ר במקום אלכס פרגוסון חברו הטוב. פפ דחה כעת את היונייטד ולפי הסברה הדבר נובע מכך שהוא חושב שהלחץ עליו בסיטי יהיה קטן יותר בגלל שזו קבוצה בלי מסורת שעוד לא זכתה בליגת האלופות. בסיטי גם הבטיחו לו שהוא יחליט בלעדית איזה שחקנים להביא בעוד שביונייטד גם חברי ההנהלה מעורבים בתהליך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי