לא רק גונדואן: רשימת הרכש של פפ בסיטי

רודריגס
רודריגס |

"בילד" פרסם מי המועמדים להצטרף. על מי הקטאלוני ייאבק עם באיירן?

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה הצליח באמצע השבוע להשיג כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות בזכות מהפך דרמטי, אבל הוא לא טרוד רק במאבקי הצמרת של באיירן מינכן אלא גם בהכנות עם קבוצתו הבאה מנצ'סטר סיטי.

בעיתון הגרמני "בילד" פורסמה רשימת השחקנים אותם הקטאלוני סימן לעונה הבאה, כמובן שרק חלק קטן מהרשימה אם בכלל יצטרפו אליו בסיטי, אבל גווארדיולה מתכנן לחזק את הקבוצה משמעותית.

בשער כבר פורסם שהוא רוצה את מארק אנדרה טר שטגן מברצלונה וכי מנואל נוייר, אותו הוא מאמן כיום, הוא בגדר חלום בלבד. בממלכה טוענים כי מעמדו של ג'ו הארט בסכנה גם מכיוון שהצהיר בפומבי שהוא נגד פיטורי המנג'ר הנוכחי מנואל פלגריני.

 

הארט. מעמדו בסכנה (AFP)

 

שם נוסף שהועלה הוא רון-רוברט זילר מהאנובר, שוער בן 27 שיכול להגיע לסיטי תמורת שלושה מיליון יורו בלבד. הוא גדל באקדמיית הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד וכרגע קבוצתו אחרונה בבונדסליגה, אבל התקשורת הגרמנית רחוקה מהלאשים אותו במצב. מבחינת סיטי צירופו יכול לסייע מאוד לנוכח עלויותיו הקטנות יחסית.

 

בהגנה רוצה פפ לעשות שינויים גדולים ופורסם כי הוא מקווה להחליף כמעט את כל המגנים – גאל קלישי, אלכסנדר קולארוב, פבלו סבאלטה ובקארי סאניה. ריקרדו רודריגס מוולפסבורג הוא המועמד הראשון להגיע, אלא שעליו גווארדיולה וסיטי צפויים להילחם מול קבוצתו הנוכחית, באיירן מינכן.

 

גם וונדל מלברקוזן שהוזכר כמועמד לריאל מדריד והמגן הקטור מקלן ונבחרת גרמניה נמצאים על הכוונת. גם שמו של דני אלבס בן ה-32 עלה – אולי כבר לא צעיר, אבל היה השחקן הראשון שפפ החתים לברצלונה. מגן נוסף מספרד הוא דני קרבאחל ששיחק בעבר בלברקוזן, אבל ספק אם ריאל מדריד תהיה מוכנה לשחררו. עוד שם שהועלה הוא גרגורי ואן דר וויל ההולנדי של פ.ס.ז'. 

 

קרבחאל. ספק אם ריאל תשחרר אותו (Gettyimages)

 

בקישור כבר פורסם לא אחת שעתידו של יאיא טורה במועדון בספק גדול. אילקאיי גונדואן מדורטמונד נראה כמי שקרוב לחתימה וגם שמו של פול פוגבה מיובנטוס עלה לא אחת. בחלק ההתקפי לא צפוי גווארידולה לעשות שינויים גדולים, למעט צירוף חלוץ חדש, אך שמות בכל הקשור לחלק הקדמי טרם פורסמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי