סימני חיים: 0:2 לארסנל על אברטון, שער לאיוובי

התותחנים מברכים את איוובי הצעיר
התותחנים מברכים את איוובי הצעיר | צילום: Gettyimages

ארסן ונגר עדיין במאבק על האליפות. גם וולבק כבש, אוזיל נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

זה היה אחד השבועות הקשים בהיסטוריה של ארסנל, שסיימה את דרכה בגביע האנגלי ולאחר מכן עפה גם מליגת האלופות, אבל בליגה היא מצליחה לשמור על פער סביר מהפסגה בזכות 0:2 על אברטון.

התותחנים שמרו על המקום השלישי בטבלה וצימקו זמנית את הפער מהמוליכה לסטר ל-8 נקודות הפרש, ניצחון שבזכותו גם הצליחו לעצור רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועשו זאת באופן מרשים בגודיסון פארק ממנו חששו.

ארסנל הגיעה בסגל חסר, ללא פצועים רבים וביניהם ארון ראמזי ופטר צ'ך, אך הניגרי הבן ה-19 אלכס איוובי פתח לראשונה בהרכב במסגרת הליגה ובדקה ה-42 כבש בבכורה חלומית ב-11 של ונגר בפרמיירליג.

עוד קודם לכן, כבר בדקה השביעית, חילופי מסירות בין אוזיל לאלכסיס הסתיימו בבישול של הצ'ילאני לדני וולבק, שחקן נוסף שזוכה לקרדיט בהרכב לאחרונה, במקרה שלו מאז התאושש מפציעה. אם יש דבר שעלול להדאיג את ונגר הוא פציעתו של מסוט אוזיל, שבדקה ה-74 התלונן על כאבים והוחלף.

וולבק עקף את השוער וכבש כבר בדקה השביעית (Gettyimages)

מו העבר השני, אברטון ניצחה פעם אחת בלבד משחק ביתי ב-2016 במסגרת הפרמיירליג ולצערו של המנג'ר רוברטו מרטינס לא הצליחו שחקניו לייצר ניצחון שני ברצף, לאחר שבשבת שעברה השיגו 0:2 מרשים על צ'לסי בדרך לחצי גמר הגביע. הקבוצה נותרה במקום ה-12, הרחק מהצמרת ולמזלה גם בפער די גדול מקרבות התחתית.

הרכבים

 

אברטון: ג'ואל רובלס, שיימוס קולמן, פיל ג'ייגלקה, חוסה פונס מורי, לייטון ביינס, מוחמד בשיץ' (ג'ון סטונס 46), ג'יימס מקארת'י, ארון לנון, רוס בארקלי (ג'רארד דאולופאו 73), טום קלברלי, רומולו לוקאקו.

 

ארסנל: דויד אוספינה, נאצ'ו מונריאל, גבריאל, לורן קוסיילני, הקטור ביירין, פרנסיס קוקלן, מוחמד א-נני, אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל (קיירן גיבס 74), אלכס איוובי (קאלום צ'אמברס 86), דני וולבק (אוליבייה ז'ירו 75).

מהלך משחק

דקה 5

0:1 לארסנל: התותחנים פתחו בסערה ואחרי חילופי מסירות בין מסוט אוזיל לאלכסיס סאנצ'ס, הצ'ילאני הכניס ברגל שמאל כדור עומק נפלא שדני וולבק ניצל כדי לעקוף את השוער ולגלגל פנימה.


וולבק כובש מקרוב ללא הפרעה (Gettyimages)

דקה 23

בשיץ' ניסה להכניע את אוספינה בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, השוער ירד היטב והצליח לקלוט.

דקה 42

0:2 לארסנל: המארחים איבדו כדור ליד הרחבה של ארסנל, ביירין שלח כדור על מגרש שלם לאיוובי שרץ כל הדרך והכפיל את היתרון.


איוובי דוהר כל הדרך להכפלת התוצאה (Gettyimages)

דקה 69

אברטון כמעט מצאה את הרשת, אלא שנגיחה של ג'גיילקה ממטרים ספורים הלכה סנטימטרים מעל השער. הקוון טעה וסימן על כדור קרן שלא הועיל לטופיז.

דקה 88

לחץ כבד מצד אברטון בדקות האחרונות הניב לבסוף החמצה של לוקאקו, שנגח חלש ולידיו של אוספינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי