"הגיע הזמן לחנך את ווילשר"

|

באנגליה קוראים למנג'ר ארסנל להעניש את הקשר לפני טוטנהאם (שבת, 14:30, ספורט1)

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום מסך

עיתוני אנגליה טוענים הבוקר (שישי) כי ארסן ונגר מתכוון להעניש את ג'ק ווילשייר שתמונה שלו מחזיק נרגילה במועדון לילה לונדוני הופיעה השבוע בתקשורת הבריטית. ווילשייר עצמו הגיב לכך בטוויטר עצבני במהלך האימון של ארסנל לפני הדרבי מחר נגד טוטנהאם הוטספר וקרא לאנשים להתחיל להעריך את האופי שלו ולא המעשים שלו (מחר החל מ-14:30 בספורט1 ו-HD). ווילשייר היה מעורב שלוש פעמים בפרשיות דומות ב-15 החודשים האחרונים. הקשר לא שיחק מאז ה-22 בנובמבר כשנפצע מול מנצ'סטר יונייטד. 

ארסן ונגר הודיע שלא יעניש את ג'ק ווילשייר. "אין תרבות של עישון בקבוצה", אמר. הוא שכח שקנס את שוער הקבוצה ווייצ'ך שצ'סני שעישן אחרי משחק ליגה. 

בעל הטור ושחקן העבר, מרטין קיון, פרסם מאמר בו קרא לוונגר להעמיד אחת ולתמיד את ווילשייר במקומו וללמד אותו איך להתנהג. "אחרי תקרית העישון האחרונה הגיע הזמן לחנך אותו" כתב.

עוד שחקן שייעדר מהדרבי החם יהיה אלכסיס סאנצ'ס שלא התאושש עדיין מפציעה, כך שוונגר צריך להיות קצת מודאג, אבל מצד שני לארסנל יש מאזן של 100 אחוז הצלחה בלי סאנצ'ס העונה למרות שהוא השחקן הטוב ביותר שלהם השנה.

ארסנל גם סיימה 19 עונות רצופות מעל לטוטנהאם בטבלה שפרסם היום העיתון 'דייל מייל', עובדה המהווה שיא בין מאזן של שתי קבוצות באותה ליגה באנגליה. בממוצע, ארסנל סיימה במקום השלישי באותם 19 שנים, טוטנהאם רק 8. 

מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, קרא לאוהדי הקבוצה לא לשרוק בוז לעמנואל אדביור. יכול להיווצר מצב שאוהדי שתי הקבוצות יחד ישרקו לשחקן בוז, דבר שעוד לא היה כנראה בשום מקום בעולם. אוהדי ארסנל שונאים את אדביור שעזב את הקבוצה אחרי ארבע שנים ועזב למנצ'סטר סיטי.

בארסנל לא אוהבים אותו כי עזב, בטוטנהאם כי נשאר. אדבאיור

גם אוהדי טוטנהאם לא אוהבים אותו השנה אחרי שאמר שעדיף לקבוצה לשחק במשחקי חוץ מאשר בבית. אדביור סירב ביום האחרון של ההעברות לעבור לק.פ.ר או קריסטל פאלאס ויש גם דיווחים שדחה שכר גבוה כדי לעבור לשחק בליגה של קטאר. החלוץ הטוגולזי מחזיק בשיא של כיבוש שערים בדרבי בין הקבוצות עם 8 שערים. פוצ'טינו אמר: "מה שאני רוצה שיפסיקו לשרוק לו בוז ויתייצבו מאחוריו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי