אדם ג'ונסון נמצא אשם ועשוי להיכלא ל-10 שנים

הישיבה בכלא כמעט בלתי נמנעת. ג'ונסון בדרך למשפט
הישיבה בכלא כמעט בלתי נמנעת. ג'ונסון בדרך למשפט | צילום: Gettyimages

מנבחרת אנגליה לבית הסוהר? הקשר מואשם בקיום מגע מיני עם ילדה בת 15

(גודל טקסט)

תדהמה בממלכה: אדם ג'ונסון נמצא אשם באשמת קיום מגע מיני עם תלמידת בית ספר בת 15 ועשוי להישלח לכלא לתקופה של עשר שנים. הוא הורשע בכך שנישק את הקטינה ודחף ידיים למכנסיה, אולם זוכה מהאשמה כי אילץ את הנערה לבצע בו מין אוראלי. ג'ונסון הודה כי השניים התנשקו והכחיש את שאר ההאשמות, וכאמור המושבעים לא קיבלו את גרסתו במלואה.

 

במשפט התגלה כי הקשר בין השניים נוצר לאחר תקופה בה הקטינה המתינה לג'ונסון מחוץ לאצטדיון אחרי משחקים, המתנה שלבסוף הובילה ליצירת קשר בין השניים דרך הפייסבוק. ג'ונסון הודה כי במשך תקופה שלח לנערה מאות הודעות באמצעות הפייסבוק, ווטסאפ וסנאפצ'ט, שם יצר חשבון סודי כדי שבת זוגתו, סטייסי פלונדרס, לא תהיה מודעת לקשר שנוצר. פלונדרס עצמה, אגב, שנפרדה מג'ונסון לאחר התפוצצות הפרשה, ליוותה אותו לבית המשפט כדי לתמוך בו.

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ג'ונסון הסתיר את ההתכתבויות מבת זוגתו, שלאחר מכן נפרדה ממנו אך ליוותה אותו בבית המשפט (gettyimages)

 

בהמשך אסף ג'ונסון את הנערה ברכבו פעמיים: בפעם הראשונה חתם לה על חולצות כדורגל, אולם לאחר מכן שלח לה הודעות בהן ביקש ממנה להעניק לו "נשיקת תודה". בהמשך שלח לה הודעות בהן כתב לה כי הוא מעוניין "להוריד לה את הג'ינס" ורוצה כי השניים יילכו למושב האחורי ברכבו. לאחר מכן בדק ג'ונסון באינטרנט מהו גיל ההסכמה החוקי, אולם הכחיש כל קשר בין החיפוש לנערה.

 

בית המשפט קבע כי בפעם השנייה שאסף את הנערה השניים התנשקו והוא דחף את ידו למכנסיה. ג'ונסון מצדו הודה רק כי הייתה נשיקה אך הכחיש כי הנשיקה הייתה "נשיקה סוערת" שהובילה לאינטראקציה מינית חמורה יותר כפי שהתלוננה הנערה. הגנתו התבססה על כך שהנערה היא "שקרנית מוכחת". כאמור, הוא זוכה מההאשמה כי הנערה ביצעה בו מין אוראלי אך נאשם באישום החמור.

לאחר הרשאתו של ג'ונסון השופט ציין כי מדובר בהאשמה חמורה בשל גילה של הקטינה, והוא סבור טרם בדק לעומק את הנושא כי היא נופלת תחת קטגוריה שהעונשים הקבועים בחוק עליה עומדים על תקופה מאחורי סורג ובריח שנעה בין ארבע לעשר שנים.

 

היו לו ימים שמחים יותר. ג'ונסון בסנדרלנד (gettyimages)

 

פרשת ג'ונסון והקטינה מסעירים את אנגליה מזה תקופה, ולפני כחודש עם פתיחת המשפט בעניינו הודיעה סנדרלנד על שחרורו. בשל ההרשעה בעניינו ושחרורו מהחתולים השחורים, הסיכויים כי אחד הכישרונות הגדולים שצמחו באנגליה מאז תחילת המילניום ישוב לשחק כדורגל נמוכים ביותר.

 

ג'ונסון גדל בצפון אנגליה ושיחק במחלקות הנוער של ניוקאסל ומידלסבורו, במדיה גם שיחק שש עונות בבוגרים. ב-2010 זומן לראשונה למדי נבחרת אנגליה ובהמשך גם נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי ב-6 מיליון ליש"ט. ב-2012 הוא שיחק ביורו שנערך בפולין באוקראינה ומיד לאחר מכן שב לצפון לאחר שסנדרלנד רכשה אותו עבור 9.5 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי