טוטנהאם פספסה: "צריך "לתקן נגד ארסנל"

לא עמדו בלחץ. שחקני טוטנהאם
לא עמדו בלחץ. שחקני טוטנהאם | צילום: AFP

לסטר הגדילה את הפער בפסגה על אף התיקו. פלגריני: "לא מרים ידיים"

(גודל טקסט)

לא ככה רצה מאוריסיו פוצ'טינו לחגוג את יום הולדתו ה-44. טוטנהאם קבוצתו הייתה יכולה לעלות למקום הראשון אם הייתה מנצחת את ווסטהאם באפטון פארק, אבל הפסידה 1:0 וקטעה רצף של שישה ניצחונות רצופים. במקביל ליברפול הרשימה עם ניצחון 0:3 על מנצ'סטר סיטי, שהרחיק את הסיטיזנס מהבאליפות ולואי ואל חאל ממשיך ליהנות ממזל גדול אחרי שניצח 0:1 את ווטפורד ונצמד ליריבה העירונית שיש לה משחק אחד פחות מהשאר.

 

INDEPENDENT SPORT: Does anyone want to win this? #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/d99BA5PH6o

— Neil Henderson (@hendopolis) March 2, 2016

 

התרנגולים נראו עייפים באפטון פארק, חסרי מעוף וניכר שהשחקנים לא עמדו בלחץ כאשר הייתה להם הזדמנות סוף סוף לעלות למקום ראשון בליגה לראשונה מזה 51 שנה. מיקאל אנטוניו הצרפתי שלא ממש מוכר בליגה כבש והוכיח עד כמה הפטישים עבדו קשה בקיץ להחתים את השחקנים הנכונים שנותנים להם עכשיו דיבידנדים.

 

"לא התחלנו את המשחק בצורה טובה, עשינו כמה טעויות והקבוצה לא הרגישה חופשייה לשחק בדרך בה אנחנו רגילים" אמר בסיום פוצ'טינו המתוסכל. "ווסטהאם קבוצה חזקה פיזית וכר הדשא לא היה במצב טוב וזה היה לטובתם. חייבים להיות חיוביים, ולתקן את המצב מול ארסנל בדרבי בשבת". דימיטרי פאיה ומארק נובל שנבחר לאיש המשחק קיבלו שניהם ציון 8 ב"מירור". רק שלושה שחקנים בטוטנהאם זכו לציון 6 והשאר מתחת לזה.

 

האשים גם את הדשא. פוצ'טינו (AFP)

 

קלופ: "המשחק הטוב שלי בליברפול"

ליברפול רמסה את מנצ'סטר סיטי 0:3 באנפילד ויורגן קלופ יכול ציין שזה היה המשחק הכי טוב של הקבוצה מאז הגיע למועדון. הם נקמו על ההפסד בפנדלים בגמר גביע הליגה ביום ראשון, אבל יותר מכך הסיטיזנס כרגע בסכנה מוחשית לאבד את הכרטיס לליגת האלופות אחרי שמנצ'סטר יונייטד נצמדה אליה ו-ווסטהאם נמצאת רק מרחק נקודה ממנה.

 

ווילי קאבז'רו שהיה גיבור הניצחון בפנדלים נגד ליברפול בוומבלי ירד לספסל וראה את ג'ו הארט שוער אנגליה לא מפגין יכולת שיא. בליברפול הצטיינו סימון מיניולה השוער ודז'אן לוברן, שני שחקנים שבדרך כלל לא מקבלים ציונים גבוהים והפעם שניהם קיבלו את הציון 8.

 

"לא יאומן שאנחנו משחקים ככה", אמר בסיום מנואל פלגריני, שייפרד מאצטדיון האיתיחד בקיץ. "אנחנו חייבים לחזור לעצמנו, אני עוד לא מרים ידיים בקשר לאליפות. קשה לשלוף עכשיו תירוצים, אבל ראיתי שהקבוצה עייפה ולא התאוששה מעומס המשחקים שהיה עלינו. לא היינו רעננים וליברפול שיחקה מצוין. הדבר היחיד שמנחם הוא שהליגה נשארה צפופה כך שאפשר להילחם עד לסיום".

 

ליברפול חגגה על חשבון הסיטי. פלגריני: "חייבים לחזור לעצמנו" (AFP)

 

למרות הניצחון, ואן חאל לא נסחף בנוגע לסיכויים להעפיל לצ'מפיונס

המזל שאפיין תמיד את הקריירה של לואי ואן חאל חזר אליו בכמויות. "לא שיחקנו כדורגל גדול", אמר חואן מאטה שכבש שער ניצחון יקר מאוד ב-0:1 על ווטפורד. ואן חאל הודה שרצה להחליף את הספרדי דקות אחדות לפני שכבש. "הוא צלע לקראת הסיום כך שרציתי להוציא אותו. ברגע האחרון התחרטתי ואני מרוצה מאוד. נגד ארסנל שיחקנו מצוין, הפעם זה היה יותר משחק מלחמה. מאטה בעט כדור ענק, אבל המשחק שלנו לא היה משהו". LVG גילה שהוא מכיר את מאטה מגיל 14: "ראיתי אותו משחק בנוער של ריאל מדריד וידעתי שהוא יהיה שחקן מיוחד". 

 

מאטה חוגג ניצחון יוקרתי. כמעט הוחלף (AFP)

 

ההולנדי לא נסחף בקשר לסיכויי היונייטד להשיג כרטיס לאלופות: "ניצחנו ארבעה משחקים רצופים וזה פנטסטי, אבל יש לנו סגל קצר מאוד בגלל הפציעות. זה מדהים שאחרי כל הפציעות שספגנו אנחנו עדיין במקום סביר שמאפשר לנו לחלום. אם נתקדם בכל הגביעים (ליגה אירופית והגביע האנגלי י.ז.) נסיים את העונה עם הרבה יותר מ-60 משחקים שכבר שיחקנו. כשאימנתי את באיירן ושיחקנו באלופות היו לנו 55 משחקים כל העונה".

 

"הסאן" עקב אחרי ילד הפלא מרכוס רשפורד שלא כבש, אבל ציין שלפחות בחצי השני כשואן חאל העביר אותו לאגף הוא הפגין יכולת טובה. "הילד הבין עד כמה החיים יכולים להיות קשים כאשר מיגל בריטוס שמר עליו מצוין במחצית הראשונה, אבל החילוף הטקטי של LVG סייע לו לחזור לעצמו", נכתב. הוא קיבל ציון 5 ב"מירור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי