ראניירי: לא יודע מי דולק אחרינו, רק שלא יתפסו אותנו

כל משחק הוא גמר גביע מעכשיו. ראניינרי
כל משחק הוא גמר גביע מעכשיו. ראניינרי | צילום: AFP

אוהדים שהימרו שלסטר תזכה באליפות משכו כספם. השועלים רוצים את מוסא

(גודל טקסט)

לסטר התקרבה לזכייה מדהימה באליפות אנגליה אחרי שניצחה 0:1 את ווטפורד בלונדון מעוד שער ענק של ריאד מחרז. היא פתחה פער של חמש נקודות מטוטנהאם, שמונה מארסנל ונותרה עשר ממנצ'סטר סיטי שיש לה משחק אחד פחות. לקבוצה יש כבר תכניות לעונה הבאה והיא רוצה לפי הפרסומים את חלוץ צסק"א מוסקבה אחמד מוסא שמחירו 18 מיליון ליש"ט.

 

Daily Star Sunday:
A Step Closer +
Pog fight!#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/J5dGqgtsSI

— Nick Sutton (@suttonnick) March 5, 2016

 

מחרז המדהים היה מעורב ב-26 שערים של לסטר ב-28 משחקיה האחרונים וכבש 15 שערים ובישל עוד 11. אם העניינים ימשיכו כמו שהם כרגע מסתמן כי האלג'יראי יסיים כמצטיין של העונה, והוא יהיה אחד השחקנים המבוקשים בקיץ הקרוב אצל הגדולות כשהשועלים יצטרכו להילחם כדי להחזיק אותו בקבוצה.

 

העיתון "מייל און סאנדיי" כתב: "התרגלנו לראות הרבה שערים ורגעים קסומים מלסטר העונה, אבל השער של מחרז היה משהו אחר". הוא הוחלף בסיום, אבל המנג'ר קלאודיו ראניירי אמר: "הוא לא נפצע. הוא פשוט היה עייף וסבל מהתכווצויות שרירים"

 

עונה מהחלומות. מחרז (AFP)

 

ראניירי שמר שוב על מתינות ולא יצא בחגיגות: "אני לא יודע מי דולק אחרינו. כל מה שאנחנו רוצים זה לרוץ מהר מאוד שלא יתפסו אותנו. אנחנו רצים לקראת משהו מאוד מיוחד ולמה לא? אתה לא יודע מה יקרה לך במשחק הבא ואני אומר לשחקנים שלי שכל משחק הוא גמר גביע עבורנו. יש לנו הזדמנות מדהימה לעשות היסטוריה והרצון של השחקנים שלי כל כך חזק".

 

ראניירי הוסיף: "לא יודע כמה נקודות יספיקו לזכות באליפות. אולי 79 אולי קצת יותר. רשמנו ניצחון גדול ובטוח שעוד יהיו מאבקים קשים לכל הקבוצות בצמרת". לשועלים כרגע 60 נקודות.

 

שני מהמרים שהימרו על יחס של 1 ל-5000 לפני תחילת העונה שלסטר תזכה באליפות הסכימו לקבל כעת סכום נמוך יותר כדי לממש את הימורים. ג'וו פריקין קיבל מהסוכנויות 29 אלף ליש"ט ומהמר נוסף הסכים לקבל כעת 72 אלף ליש"ט אחרי שהימר על לסטר ב-50 ליש"ט בתחילת העונה (צפוי לזכות ב-250,000 ליש"ט אם הם יזכו באליפות). הסוכנויות מציעות למהמרים לקחת את הכסף עכשיו מכיוון שתמיד יש אפשרות שלסטר לא תזכה בתואר. בחברת וויליאם היל גילו ש-25 מהמרים הימרו בתחילת העונה שלסטר תזכה באליפות סנסציונית.

 

ישחק בעונה הבאה באלופת אנגליה? מוסא (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי