מתחת לאף: "צ'לסי יצרה קשר עם פוצ'טינו"

לא בטוח שיגיע כי הוא רוצה את ליגת האלופות. פוצ'טינו
לא בטוח שיגיע כי הוא רוצה את ליגת האלופות. פוצ'טינו | צילום: Gettyimages

הסכם עם קונטה? דיווח: רומן אברמוביץ' התלהב ממנג'ר טוטנהאם. לוקאקו מועמד

(גודל טקסט)

העיתון "סאנדיי טיימס" מגלה במקביל למו"מ המתקדם שצ'לסי מנהלת עם מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה, ראשיה גם יצרו קשר עם מנג'ר טוטנהאם, מאוריציו פוצ'טינו, מתוך כוונה לראות אותו עומד על הקווים בסטמפורד ברידג' העונה הבאה.

 

טרם נמסר רשמית מידע הקשור למגעים עם קונטה, אך לפי הדיווח במקביל רומן אברמוביץ' התלהב מהצורה בה פוצ'טינו מקדם צעירים בטוטנהאם וחוסך ברשת, כמו גם מפרופיל העבודה השקט של הארגנטיני שמתאים מאוד לצ'לסי. יחד עם זאת, פוצ'טינו מתלבט האם לעזוב את טוטנהאם שצפויה לשחק בליגת האלופות לעומת צ'לסי שתגיע למפעל היוקרתי רק אם תדהים ותזכה בו העונה, כשאחרי ה-1:1 נגד סטוק נראה שהבלוז הרימו ידיים לגבי האפשרות להגיע לשם דרך הליגה.

Sunday Times Sport via @dtpeel:
Foxes pull away from pack#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/oesHYaDI7f

— Nick Sutton (@suttonnick) March 5, 2016

 

במקביל רוצים בצ'לסי את רומולו לוקאקו חלוץ אברטון שנמכר על ידי ז'וזה מוריניו לטופיס ב-28 מיליון ליש"ט. רומן אברמוביץ' רוצה את החלוץ כחלק מתוכניות שיקום הקבוצה, אבל הוא כנראה ייאלץ להיפרד מ-56 מיליון ליש"ט, פי שניים מהסכום שקיבל עבורו. הבלגי בן ה-22 שכבש בהפסד 3:2 לווסטהאם הרשית העונה כבר 18 שערים ומדורג שני אחרי ג'יימי ורדי בטבלת הכיבושים של הפרמיירליג.

 

אם קונטה ימונה לבסוף לתפקיד הוא ינסה לגרום לבעלים לרכוש את מאורו איקרדי מאינטר שמחירו 39 מיליון ליש"ט. הבלוז גם רוצים את קשר אנדרלכט יורי טילמנס בן ה-18.

 

יחזור לסטמפורד ברידג'? לוקאקו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי