21:45: פאטו יערוך בכורה בצ'לסי מול נוריץ'?

פאטו. יחליף את דייגו קוסטה?
פאטו. יחליף את דייגו קוסטה? |

הברזילאי עשוי לשחק לראשונה במדי הבלוז. אברטון מתארחת אצל וילה

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בפרמיירליג יוצא היום לדרך. לסטר תפגוש את ברומיץ' למשחק היחיד היום שמעורבת בו קבוצת צמרת, אבל גם צ'לסי, אברטון ואחרות ינסו לדאוג לאינטרסים שלהן ולטפס.

הטופיס זכו למנוחה לאחר שלא שיחקו בשבת האחרונה ויקוו לשוב עם ניצחון על נועלת הטבלה בבירמינגהאם, אצל הבלוז מנגד הידינק עשוי להעניק לאלשנדרה פאטו דקות בכורה בחוץ מול הקנריות.

נוריץ' – צ'לסי (החל מ-21:35 בספורט1 וב-HD)

פאטו הברזילאי עשוי לקבל היום דקות ראשונות מאז נרכש על ידי צ'לסי לאחר שהמנג'ר חוס הידינק רמז כי דייגו קוסטה עשוי לזכות למנוחה באחד משני המשחקים הקרובים. ההולנדי טען בנוסף כי שחקניו צריכים להיות קשוחים יותר והמליץ להם ללמוד ג'ודו ורוגבי.

 

This was an unforgettable day! I am looking forward to play for the first time for @chelseafc and Chelsea fans| Esse foi um dia inesquecível! Não vejo a hora de jogar pela primeira vez pelo @chelseafc e torcedores #CFC #london #chelsea 

A video posted by Pato (@pato) on

הידינק, שלמד ג'ודו בעצמו, גם התלוצץ על הצלילה של לואי ואן חאל כשאמר: "לפי הנפילה שלו במשחק, נראה שגם הוא לומד קצת ג'ודו".

בנוריץ', סטיבן נייסמית רוצה לכבוש שוב נגד צ'לסי אחרי שעשה זאת במדי אברטון העונה. הוא נכנס כמחליף וכבש שלושער בניצחון 1:3, כידוע בינואר האחרון חתם אצל הקנריות.

 

אסטון וילה – אברטון (21:45) 

 

מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס, חושש למעמדו אחרי שהקבוצה נרכשה על ידי המשקיע הבריטי-אירני, פארהד מושירי, שיזרים כספים למועדון מהקיץ הקרוב.

 

לדברי מרטינס, הוא מקווה שעם ההשקעה הנכונה אפשר יהיה להשאיר את ג'ון סטונס, רוס בארקלי ורומולו לוקאקו במועדון. הקשר הבוסני מוחמד בסיץ' חתם על חוזה חדש לשלוש שנים וירוויח 30 אלף ליש"ט לשבוע. 

 

אברטון תצליח לשמור על כוכביה? (Gettyimages)

 

"הלחץ עלינו להגיע לליגה האירופית גדול, אבל יש גם לחץ על אסטון וילה שיכולה עדיין תיאורטית להישאר בליגה", סיכם הקטאלוני. וילה רחוקה 8 נקודות מחוף מבטחים, והמנג'ר רמי גארד סיפר כי הוא לא ישן בלילות כדי למצוא נוסחא של הרגע האחרון שתציל את הקבוצה שהפסידה לליברפול 6:0, אבל רק 2:1 לסטוק בשבת.

 

בורנמות' – סאות'המפטון (21:45)

 

הסיינטס חולמים על כרטיס לליגה האירופית, בורנמות' רוצה להימלט מהתחתית. מנג'ר המארחת, אדי האו, חושש מחלוץ הרכש של רונאלד קומאן, צ'רלי אוסטין אותו רצה לבורנמות' כשזה היה עובד בניין ושיחק בקבוצת חובבים בשם פול טאון, אך באותו זמן הוענשה בורנמות' באיסור ההעברות ואוסטין חמק מידם. 

 

אוסטין. בבורנמות' מכירים אותו עוד מליגת החובבים (Gettyimages)

 

סנדרלנד – קריסטל פאלאס (21:45)

 

ה"חתולים השחורים" חייבים ניצחון כדי לעלות מעל הקו האדום. "הלחץ עלינו עצום ואם לא נעמוד בו נרד ליגה", אמר סאם אלרדייס, מנג'ר סנדרלנד. מן העבר השני מנג'ר הנשרים אלן פארדיו גם הוא לחוץ אחרי שקבוצתו ניצחה לאחרונה בליגה ב-19 בדצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי