עוד צעד לתואר: 0:1 ללסטר על פאלאס

מאחרז את וארדי. צמד חמד
מאחרז את וארדי. צמד חמד | צילום: Gettyimages

וארדי בישל למחרז, ראניירי והשועלים לא מראים סימני עצירה. 2:2 לצ'לסי

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית מגיעה לישורת האחרונה ובניגוד לרוב ההערכות לסטר עדיין מובילה בבטחה את הטבלה. הפעם היא גברה על קריסל פאלאס בלונדון והגדילה את הפער בפסגה ל-8 נקודות. במשחק צמרת נוסף איבדה ווסטהאם שתי נקודות לאחר תיקו דרמטי עם צ'לסי. בתחתית, נוריץ' השיגה שלוש נקודות יקרות לאחר ניצחון על ווסט ברומיץ'.

 

קריסטל פאלאס – לסטר 1:0

הקלישאה אומרת שאליפות לוקחים במשחקים כאלה. השועלים של קלאודיו ראניירי הגיעו ל"סלהרסט פארק", השיגו 0:1 קטן-גדול והגדילו את הפער בפסגה ל-8 נקודות מטוטנהאם וארסנל (להם יש משחק חסר).

 

 

דווקא לאחר דקות טובות יותר של המארחת, הצמד ג'יימי וארדי וריאד מאחרז השיגו את השער היקר (34) לאחר טעות בהגנת העיטים. במחצית השנייה הם התקשו להגיע למצבים נוספים, אך ידעו לשמור על היתרון ולחזור ללסטר עם שלוש נקודות יקרות.

 

אוהדי לסטר. לא מאמינים למה שהם רואים (gettyimages)

 

למרות הטענות של ראניירי, השועלים הם המועמדים המובילים לזכות באליפות הפרמיירליג ליג לראשונה בתולדותיהם. לעומתם קריסטל פאלאס, שפתחה את העונה מצוין, כבר סופרת משחק 13 ללא ניצחון והיא מתחילה להסתבך בתחתית.

 

הרכבים

 

קריסטל פאלאס: ווין האנסי; ג'ואל וורד, סקוט דאן, דמיאן דלייני, פאפא סוארה (מרטין קלי/ 46); מילה ידינאק, ווילפרד זאהה, יוהאן קאביי, ג'ו לדלי (דוויט לדלי/ 79); יאניק בולאסי, עמנואל אדביור (באקרי סאקו/ 46).

 

לסטר: קאספר שמייכל; דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; מארק אולברייטון, דני דרינקווטר, אנגולו קאנטה, ריאד מאחרז (ג'פרי שלופ/ 86); ג'יימי וארדי (דניאל אמרטי/ 90+1), שינז'י אוקאזקי (לאונרדו אוז'ואה/ 76).

 

מהלך המשחק

 

דקה 30

אדאביור הרים כדור רוחב מצוין בתוך רחבת החמש, אך ווילפריד זאהה הגיע באיחור ושלח את הכדור לחוץ.

דקה 34

לסטר עלתה ליתרון 0:1: הגנת פאלאס התקשתה להרחיק כדור ברחבה, ג'יימי וארדי מסר כדור רוחב נפלא לריאד מאחרז שלא התבלבל מול וויין האנסי והעלה את קבוצתו ליתרון.



מאחרז. לא התבלבל (gettyimages)

דקה 40

מארק אולברייטון חדר לרחבה מצד שמאל, עבר שני שחקנים ובעט כדור שטוח, אך הפעם האנסי היה במקום.


אוהד לסטר. לא מאמין שהכדור לא נכנס לשער (
gettyimages)

 

צ'לסי – ווסטהאם 2:2 (צפו בסיכום הנרחב)

העונה של הבלוז למעשה הסתיימה עם ההדחה בגביע מול אברטון, אבל זה לא אומר שהם הפסיקו לשחק. לעומתם הפטישים קיוו להשיג שלוש נקודות שיעזרו להם במאבק על המקום הרביעי מול מנצ'סטר סיטי, אבל איבדו ריכוז בדקות האחרונות ונאלצו להסתפק רק בתיקו מאכזב.

 

הפטישים עלו פעמיים ליתרון לאחר שערים של מנואל לנסיני (17) ואנדי קארול (61), אך ססק פאברגאס היה שם בסיום המחצית הראשונה(45+3) ושוב בתוספת הזמן (90+1) כדי לכבוש צמד פרטי שהשאיר את המאזן של חוס הידינק נקי מהפסדי ליגה.

 

הידינק. בלתי מנוצח (gettyimages)

 

הרכבים

 

צ'לסי: טיבו קורטואה; ג'ון טרי, גארי קייהיל, ברניסלב איבנוביץ', אספיליקאוטה; ססק פאברגאס, ג'ון אובי מיקל, וויליאן, אוסקר (רובן לופטוס-צ'יק/ 84), קנדי (פדרו/ 46); לואי רמיק (ברנרד טראורה/ 62)

 

ווסטהאם: אדריאן; אנג'לו אוגבונה, ווינסטון רייד, אארון קרסוול; דימיטרי פאייה, מארק נובל, צ'קו קאיוטה, מיקיל אנטוניו, מנואל לנסיני (פדרו אוביאנג/ 82), אנר ולנסיה (עמנואל אמוניקה/ 75); דיאפרה סאקו (אנדי קארול/ 60).

 

מהלך המשחק

דקה 17

ווסטהאם עלתה ליתרון 0:1: הגנת צ'לסי הסתבכה במחצית המגרש שלה ואיבדה את הכדור, מנואל לנסיני השתלט עליו ושלח בעיטה אדירה מ-20 מטר שהכניעה את טיבו קורטואה.


לנסיני. ריקוד המכונה (gettyimages)

דקה 45+3

צ'לסי משווה ל-1:1: הבלוז קיבלו כדור חופשי 18 מטר מהשער. ססק פברגאס ניגש לבעוט ושלח את הכדור לחיבורים, אדריאן זינק טוב, אך לא היה יכול למנוע את השער.


פאברגאס. בעיטת אומן (gettyimages)

דקה 61

ווסטהאם עולה ליתרון 1:2: פאייה קיבל כדור במחצית המגרש, פרץ במרכז ומסר נפלא לאנדי קארול שבאחד על אחד מול קורטואה כבש את השני לקבוצתו, דקה לאחר שנכנס למשחק.


קארול. לא בזבז זמן (gettyimages)

דקה 90+1

צ'לסי השוותה ל-2:2: השופט נתן פנדל לבלוז, פאברגאס שוב לקח אחריות וכבש צמד פרטי.


פאברגאס. לא פוחד לקחת אחריות (
gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' – נוריץ' 1:0

גם הבאגיס כבר סיימו מעשית את העונה והקנריות ידעו לנצל את זה מצוין. שער של רוברט בריידי (50) הוביל לניצחון חשוב מאד שהעלה אותם מעל הקו האדום, יממה לפני הדרבי הגדול של צפון-מזרח אנגליה בין ניוקאסל לסנדרלנד. אין ספק שבנוריץ' יאחלו בהצלחה לשני הצדדים.

 

ווטפורד – סטוק 2:1

שחקניו של מארק יוז שמרו עדיין על סיכוי להעפיל לליגה האירופית, לאחר ניצחון חוץ קשה בלונדון. ג'ונתן וולטרס (18) וחוסלו (51) דאגו לניצחון, טרוי דיניי רק צימק (86).

 

סוואנזי – אסטון וילה 0:1

הברבורים נמצאים בתקופה לא טובה, אך למזלם הם פגשו את אסטון וילה. לשמחתו של פרצ'סקו גווידולין, השחקנים שלו ידעו לעשות את העבודה מול נועלת הטבלה, גם אם הם עשו את זה במשחק בינוני מאד. פדריקו פרננדס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-53.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי