ארסן ונגר: "אשאיר עבור היורש מועדון במצב טוב"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל מאותת ליציאה? "כשאתה עובד במקום, אתה נותן את המיטב"

(גודל טקסט)

ארסן ונגר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החוזר בגביע האנגלי מול האל בחוץ (שלישי, 20:50, שידור ישיר בספורטHD1) ורמז שוב שהוא עשוי לעזוב ולא להאריך את חוזהו במועדון. "אני משוכנע שאשאיר את המועדון במצב טוב", הכריז הצרפתי. 

אם ארסן ונגר יהיה המנג'ר גם ב-22 בספטמבר, הוא יציין 20 שנה במועדון. בסוכנויות ההימורים הציבו את דניס ברגקאמפ כיורש האפשרי שלו על הקווים של התותחנים וגם חלוץ העבר תיירי הנרי נחשב למועמד. 

ונגר הוא כעת המאמן הוותיק ביותר באירופה, אחרי שהמאמן הצפון-אירי של קבוצת פורטדאון, רוני מקפול, עזב את התפקיד אליו נכנס ב-1986. הצרפתי קרא לאוהדי ארסנל שאיבדו סבלנות כלפיו להתנהג כראוי. "הלחץ שיש עליי הוא לא מכיוון האוהדים אלא לחץ שנובע ממני, כי אני רוצה להצליח", הסביר המנג'ר.

"אני עושה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר ויום אחד, כשיגיע היורש, אשאיר עבורו את המועדון במצב טוב", הבטיח ונגר. "כל עוד אתה עובד במקום כלשהו, אתה נותן עבורו את המיטב". ארסנל ניצחה רק במשחק אחד את לסטר (1:2) בששת המפגשים האחרונים.


ונגר: "הלחץ נובע ממני" (gettyimages)

ונגר רמז על כך שיעשה שינויים בהרכב למשחק נגד האל כדי לתת לשחקנים לנוח, למרות שהוא מסתכן בהדחה מהגביע. הצרפתי, שעשוי לעלות בלי שבעה שחקני הרכב, מתח ביקורת על אלה שמעלים ספק בכל הקשור ליכולת הלחימה של התותחנים השנה: "אנשים טועים לגבי העובדה שאנחנו לא נלחמים. אנחנו מושפעים מהרצון שלנו לנצח". 

"גם אם איבדנו נקודות נגד טוטנהאם, היו דברים חיוביים במשחק" הדגיש ונגר. "במידה מסוימת הרגשנו כאילו ניצחנו את המשחק (הסתיים ב-2:2). אולי זה עצוב כשאנחנו רואים תיקו נגד היריבים שלנו בצפון לונדון כניצחון, אבל הפסדנו למנצ'סטר יונייטד וסוואנזי כך שצריך לראות את התיקו באופטימיות. ספגנו אדום מיותר, אבל אחרי שהיינו כבר על הקרשים התאוששנו וזה הקו שצריך לאפיין אותנו עד סוף העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי