לוקאקו: "אף פעם לא שיחקתי בליגת האלופות"

לוקאקו חוגג על הבלוז. דחה את ונגר בעבר
לוקאקו חוגג על הבלוז. דחה את ונגר בעבר | צילום: Gettyimages

הבלגי נשאל על האפשרות שיצטרף בקיץ לפ.ס.ז': "רוצה להחזיר לאברטון"

(גודל טקסט)

ארסנל יכולה לסיים היום את אחד השבועות השחורים בתולדותיה אם תפסיד לאברטון במשחק של להיות ולחדול עבורה בכל הקשור למירוץ לאליפות (החל מ-14:35, ישיר בספורט1 וב-HD), כשהיא מרוחקת 9 נקודות מלסטר המוליכה. 

 

בשבוע אחד ארסנל איבדה את הגביע האנגלי והודחה מליגת האלופות. איבוד נקודות נוסף מול אברטון צפוי גם לסיים את דרכה במאבק האליפות. האם התותחנים יתגברו על המכשול בגודיסון פארק?

 

 

לפני המשחק חשף המנג'ר ארסן ונגר שבעבר ניסה לרכוש את חלוץ אברטון רומולו לוקאקו, לפני שזה חתם בצ'לסי ונזרק על ידי זו'זה מוריניו לטופיס. לוקאקו הבקיע העונה כבר 18 שערי ליגה ומגלה יכולת פנטסטית, כך שסביר להניח שאם מישהו יהרוס היום סופית לארסנל את העונה – זה יהיה החלוץ הבלגי.

 

ונגר אמר על לוקאקו: "ברור שהכרנו אותו מבלגיה, אבל הוא רצה ללכת לצ'לסי. הוא חלוץ שמתפתח כל שנה יותר ויותר. יכולת הסיום שלו טובה יותר, הוא טכני יותר וגם המספרים שלו משתפרים".

 

"לא חושבים כרגע על החתמת שחקנים" (AFP)

 

לאחר מכן, כמעט כמו תמיד, היו לוונגר בשורות שמייאשות את האוהדים. לאחר שפורסם שארסנל הצטרפה למירוץ אחרי זלאטן איברהימוביץ' הכחיש זאת ונגר. גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד התעניינו ב"איברה" והצרפתי מיהר להבהיר שהוא מחוץ למירוץ. "יש לי מספיק חלוצים איכותיים", אמר ונגר ברצינות גמורה. "כרגע אנחנו לא חושבים על החתמת שחקנים בכלל. בואו נשפר את רמת משחקנו והחלוצים שלנו יהנו מזה גם כן. הם חלוצים איכותיים". 

 

ארסנל ממשיכה לסבול מפציעות. ארון ראמזי ופטר צ'ך יחזרו מפציעות רק בסיום פגרת הנבחרות בתחילת אפריל, סנטי קסורלה וג'ק ווילשייר עדיין ספק אם ישובו העונה ומתיאו פלאמיני הוא פצוע טרי שייעדר היום.

 

ובחזרה ללוקאקו. הבלגי כבש שער מדהים נגד צ'לסי בגביע, ביצוע שהזכיר את המבצעים של ליונל מסי, ולקראת המשחק הוא אמר שהיה נותן לעצמו ציון 8.5 על אותו שער: "אני לא יכול להגיד אף פעם שהייתי מושלם". ב-12 החודשים האחרונים הוא כבש 25 שערים במדי אברטון, הכמות הגדולה ביותר ששחקן כבש בטופיס מאז עונת 1985/6 של גארי ליניקר. למרות יכולתו המעולה שיכולה להיות מתאימה לכל קבוצת צמרת באירופה, אברטון בעונה מאכזבת ומדורגת רק במקום ה-12 וניצחה רק שלושה מתוך עשרת משחקיה האחרונים.

 

"לא יכול לתת לעצמי ציון 10" (AFP)

 

לוקאקו טוען שלמד מרונאלדו הברזילאי כיצד לדהור עם הכדור. "ראיתי הרבה קלטות שלו ולמדתי גם איך לשכלל את משחק האגפים שלי". לפי פרסומים שונים, פ.ס.ז' רוצה לרכוש אותו ועל כך הוא אמר: "אני משחק כדורגל מגיל 16, עוד מעט אהיה בן 23 ומעולם לא טעמתי מה זה ליגת אלופות. אם משהו יקרה אני רוצה שזה יהיה לטובת המועדון. אברטון היחידה שהאמינה בי בתקופה שאיש לא האמין בי ואני רוצה להחזיר להם". 

 

הרכבים משוערים: 

 

אברטון: ג'ואל רובלס, שיימוס קולמן, פיל ג'ייגלקה, חוסה פונס מורי, לייטון ביינס, מוחמד בשיץ', ג'יימס מקארת'י, ארון לנון, רוס בארקלי, טום קלברלי, רומולו לוקאקו.

 

ארסנל: דויד אוספינה, נאצ'ו מונריאל, גבריאל, לורן קוסיילני, הקטור ביירין, פרנסיס קוקלן, מוחמד א-נני, מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס, ג'ואל קמפבל, אוליבייה ז'ירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי