שוב: שערוריית מין במנ' יונייטד

|

פאריירה בן ה-19 הציע כסף לתיכוניסטית כדי שתקיים שלישייה עם שחקן נוסף מהקבוצה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו           צילום: Gettyimages

 

עד הפרסומים הבוקר, בכלל לא בטוח שהספקתם להכיר את הכוכב העולה של מנצ'סטר יונייטד, אנדראס פאריירה בן ה-19, שערך הופעת בכורה נגד טוטנהאם בניצחון 0:3 ביום ראשון. הוא שיחק 14 דקות בלבד ועוד מחצית אחת בהפסד המביש של "השדים האדומים" למ.ק דונס בגביע הליגה 4:0.

 

 

הבלגי-ברזילאי בקושי בעט בכדור בבוגרים וכבר קיבל כותרות ענק הבוקר בעיתון ה'סאן', אחרי שהיה מעורב בפרשיית סקס. פאריירה הציע 10,000 ליש"ט לבחורה בת 19 כדי לבלות בשלישייה איתו ועם שחקן נוסף של הקבוצה, הבלם הצעיר פאדי מקנייר. העיתון מפרסם הבוקר את חלופת המסרונים בינו לבין קלי מקיני התיכוניסטית והוא צפוי להיתקל עכשיו בזעמו של הבוס לואיס ואן חאל, שממש לא אוהב כאלה פרסומים.

 

מקיני בת ה-19 אמרה לעיתון: "כמעט נפלתי מהכיסא כשהם הציעו לי לעשות את זה בשלישייה. איזו מין הצעה זולה זאת? אני לא בחורה מהסוג הזה. הוא כל כך מסכן שהוא מציע כאלה הצעות לבחורות?". הצעירה, שכמובן רצה עם הסיפור ל'סאן', סיפרה: "פגשתי אותו במסיבת חג המולד וישבנו באיזור ה-VIP בפאב. כל הקבוצה היתה שם כדי לחגוג את חג המולד ושני השחקנים האלה התנהגו כמו תלמידי תיכון". השניים הזמינו אותה למלון ומקנייר שילם 600 ליש"ט על שני חדרים, אבל לטענתה, "חברה שלי ואני הבהרנו להם שאנחנו לא רוצות סתם להשתעשע".

 

 

למרות שהבחורה סירבה להצעה של פאריירה, הוא הציע לה להיפגש שוב ביחד עם מקנייר ועל פי הדיווח, הוא רודף אחריה כבר חודש שלם. העובדה שכבר זכה לשחק בפרמיירליג עדיין לא שיכנעה אותה. אגב, אביו של פאריירה, מרכוס, היה כדורגלן מקצועי. בנו נולד בבלגיה ושיחק עבור הנבחרת הצעירות של המדינה, אבל שינה כיוון ועכשיו הוא נכלל בנבחרת עד גיל 20 של ברזיל.

 

קלי בת ה-19 וחלופת המסרונים (צילום מסך: מתוך 'הסאן')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי