פול למברט פוטר מאסטון וילה

|

המנג'ר הסקוטי יפוצה ב-2 מיליון ליש"ט. המועמדים להחליפו: טים שרווד ושון דייץ'

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

גם לבעלי הקבוצות הכי סבלניים יש כנראה גבול. פול למברט כבר לא מנג'ר אסטון וילה. אתמול בלילה החליטה הקבוצה מברמינגהאם, שנראית בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ, לזעזע את המועדון והסכימה לשלם לסקוטי החביב 2 מיליון ליש"ט פיצויים, אחרי שצבר 10 שעות ו-59 דקות ללא כיבוש שער – הבצורת הרביעית באורכה בכל הזמנים בפרמייר ליג. קריסטל פאלאס אוחזת בשיא אגב עם ארבע שעות יותר.

 

 

למברט נאלץ לעזוב בדיוק אחרי 101 משחקים כמנג'ר הקבוצה למרות שהבעלים האמריקאי-יהודי ראנדי לרנר החתים אותו על חוזה חדש רק בקיץ האחרון. לרנר, שרוצה למכור את הקבוצה, חייב שהיא תישאר בפרמיירליג אחרת מחירה בשוק יירד בצורה דרסטית. הקש ששבר את גב הגמל היה הפסדה של הווילה להאל סיטי 2:0. טים שרווד, שהיה מועמד לאמן את ק.פ.ר לאחרונה, מועמד עכשיו להחליף את למברט. הוא יודע איך להלהיב שחקנים ועשה זאת בשנה שעברה בטוטנהאם, שלא נתנה לו צ'אנס להמשיך מעבר לקיץ הנוכחי.

 

מועמד נוסף הוא מנג'ר ברנלי, שון דייץ', שמכונה "מוריניו הג'ינג'י", אבל נראה שקבוצתו, הנאבקת אף היא נגד הירידה, לא תוותר עליו בקלות. משרדי ההימורים הציבו את שרווד כמוביל עם יחס של 1 ל-3, אבל בווילה התרשמו מאוד מעבודתו של דייץ' ושיטות האימון שלו. הוא העלה את הקבוצה לפרמיירליג עם שיטות עבודה מיוחדות ותקציב מוגבל. אם וילה תרצה בו היא תצטרך לשלם עבורו סכום גבוה במיוחד של פיצויים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי