אוזיל חתם ל-5 שנים בארסנל

|

שחקן ריאל מדריד, חתם לחמש שנים בשורות התותחנים. הועבר תמורת 42.4 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

 

מאת: מערכת ספורט2   צילום:Gettyimages

 

ארסנל חתומה על אחת הרכישות היותר מרשמיות של הקיץ. לאחר שאיבדה את היגוואין, ברננד, סוארס וטובים אחרים, ארסן ונגר ניצל את עודף הקשרים בריאל מדריד וצירף לשורותיו את מסוט אוזיל מריאל מדריד. הקשר עבר תמורת 42.4 מיליון ליש"ט (47 מיליון יורו) לארסנל. הוא עבר בדיקות רפואיות במינכן לקראת ההעברה וחתם הלילה על חוזה לחמש שנים. השחקן ילבש כנראה את החולצה מספר 11, 

 

אמש נפגשו אנצ'לוטי ופרס, נשיא הבלאנקוס בישר לאיטלקי כי די מאריה או אוזיל יצטרכו לעזוב כדי לממן את עסקת בייל, אנצ'לוטי לא היסס ונתן אור ירוק לשחרור הגרמני הבינלאומי שהגיע לבירת ספרד בתחילת הקדנציה של מוריניו.

 

 

מסוט אוזיל. העדיף לקבל דקות משחק בארסנל. (Gettyimages)

 

אוזיל המחזיק באזרחות טורקית, נולד בגלזקירשן. את תחילת הקריירה שלו עשה בשאלקה, שם רשם 30 הופעות, לאחר מכן תומאס שאף, מאמן ברמן דאז זיהה את הפוטנציאל הטמון בקשר ורכש אותו תמורת סכום מצחיק של 4.3 מיליון יורו.

 

בשורות ברמן עשה אוזיל את הפריצה הגדולה, שם רשם 104 הופעות וכבש 13 שערים. לאחר מכן, הגיע המונדיאל בדרום אפריקה, שם הוביל אוזיל את נבחרת גרמניה עד לחצי הגמר מול ספרד.

 

הטורניר המצוין של הקשר, לא נעלם מעיניו של ז'וזה מוריניו, שרכש את הקשר כאמור מברמן והפך אותו לשחקן החשוב ביותר במערך של הבלאנקוס עד שסיים את תפקידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי