ליברפול החתימה את ג'ו אלן

|

עלות הרכישה - 15 מיליון לירות שטרלינג. אלן שהגיע מסוונסי, ישלש את שכרו שיעמוד על 45,000 לירות שטרלינג לשבוע, בנוסף לדמי חתימה בסך של שני מיליון שטרלינג

(גודל טקסט)

 

מאת: יוני לביא,   צילום: gettyimages

 

ליברפול צירפה לשורותיה את ג'ו אלן, הקשר בן ה-23 של סוונסי, תמורת 15 מיליון לירות שטרלינג. השחקן כבר עבר בדיקות רפואיות מקיפות וחתם על חוזה ארוף טווח בקבוצה.

 

עם חתימת החוזה, ישלש אלן את שכרו שיעמוד על 45,000 לירות שטרלינג לשבוע, בנוסף לדמי חתימה בסך של שני מיליון שטרלינג. בכך ממשיכה ליברפול לשדרג את הקבוצה אחרי החתמתו בחודש שעבר של פאביו בוריני מרומא.

 

"ההרגשה מדהימה. כולם יודעים ומכירים את ההיסטוריה של המועדון הזה. זה מועדון גדול, ואני שמח שהצטרפתי אליו", אמר אלן. והוסיף: "יש בליברפול תשוקה מיוחדת לכדורגל. אתה מרגיש את זה בכל פינה בעיר, ואני רוצה להיות חלק מזה. אני מצפה לשחק בקבוצה שנים רבות ולהיות שותף להצלחתה".

 

ראשי ליברפול הביעו שביעות רצון רבה מצירופו של השחקן ואמרו: "ג'ו הוא שחקן נפלא. צורת משחקו מתאימה באופן מושלם לרעיונות של הקבוצה. היכולת שלו לשלוט ולהשתלט על הכדור, תהווה מרכיב חשוב בניסיון שלנו להצליח על המגרש. הוא בחור חיובי, שיתחיל עכשיו את הפרק הבא בקריירה שלו ואנו מאחלים לו קריירה ארוכה ומכובדת כאן בליברפול".

 

אלן בילה את שלושת השבועות האחרונים עם נבחרת הכדורגל של בריטניה במשחקים האולימפיים בלונדון.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי