הוא רציני? ואן חאל "רץ לאליפות"

|

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הפתיע לפני אסטון וילה: "מתמטית, יש לנו עדיין סיכוי לעשות זאת"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו       צילום: Gettyimages

 

לואיס ואן חאל דיבר הערב במסיבת עיתונאים לקראת המשחק של מנצ'סטר יונייטד מחר מול אסטון וילה באולד טראפורד (שבת, שידור חי בספורט1 וב-HD החל מ-16:50). המנג'ר ההולנדי אופטימי ולדבריו, למרות הכל, יש לקבוצתו עדיין סיכוי לזכות בתואר האליפות: "מתמטית אנחנו עדיין יכולים לעשות את זה. אנחנו צריכים עוד לשחק נגד שלוש הראשונות והכל עוד יכול לקרות".

 

 

לשאלה אם הוא מופתע מהדרך בה יונייטד התקדמה מקבוצה שהיתה שבורה באוגוסט ענה: "כשהיו לנו 16 נקודות אחרי 11 המחזורים הראשונים, אמרתי לכולם שצריך לחכות ואנחנו נילחם עד הסוף. עכשיו אנחנו במצב טוב, אבל גם ליברפול וטוטנהאם עדיין במירוץ לכרטיס לליגת האלופות. אני לא מופתע ממצבנו, כי אנחנו עובדים יום וליל. הדרך בה אני עובד לא קלה לשחקנים, זה תהליך והתחלנו בתחתית. אנחנו בשלב האחרון של התהליך".

 

ההולנדי מסכים שהפגרה הבינלאומית באה בתזמון רע עבור הקבוצה אחרי שניצחה באנפילד את ליברפול 1:2, אבל הוא מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "כשאני רואה את השחקנים שלי מככבים בנבחרות השונות זה עושה אותי שמח". על ההכנות לקראת אסטון וילה: "התאמנו אתמול בסגל חלקי, כי השחקנים היו צריכים להתאושש, אבל עם אלו שהיו עשינו אימון טוב. יש לי הרגשה טובה שאפשר להמשיך נגד אסטון וילה, אבל אל תשכחו שזו קבוצה לא קלה. כל קבוצה באנגליה יכולה לנצח אותך".

 

 

 

ואן חאל נשאל על מרואן פלאיני שבשנה שעברה הואשם בכל דבר רע ביונייטד: "כשפגשתי אותו הוא בא באיחור אחרי המונדיאל. לא הכרתי אותו כמאמן, ידעתי מה הוא עשה ומה הרקורד שלו, אבל לא הכרתי אותו אישית. בפעם הראשונה שראיתי אותו היה באנגליה. שמעתי הרבה סיפורים עליו, אבל מהאימון הראשון שלו הוא עשה כל מה שביקשתי. הוא היה פתוח ורצה להצליח. אני לא מופתע מההצלחה שלו. בשנה שעברה היה לו חסר מזל, כי הוא היה פצוע ולא שיחק הרבה. הוא יכול לתת איזון בקבוצה. הוא הפך לכובש שערים חשוב. כשהוא משחק כפי שהוא משחק עכשיו, אני לא יכול לשנות אותו".

 

כריס סמולינג חולה ולא ברור אם ישחק, רובין ואן פרסי מתאמן, אבל לא עם כל הקבוצה ולא יהיה כשיר למשחק.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי