סיטי תציע את טורה תמורת איקארדי

| Gettyimages

מהפכה בסגל? גם נאסרי וקומפאני בדרך החוצה, פוגבה, ווילשייר והנדרסון על הכוונת

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                  צילום: Gettyimages

 

רעידת אדמה במנצ'סטר סיטי. התקשורת הבריטית מדווחת היום בהרחבה על המשבר באיתיחד אחרי ההפסד 2:1 לקריסטל פאלאס שלשום. על פי הפרסומים, בקבוצה החליטו לשחרר את המנג'ר מנואל פלגריני ואנשי צוותו. כמו כן ישוחררו כמה שחקני הרכב כמו סמיר נאסרי ואפילו הקפטן וינסנט קומפני.

 

 

נאסרי זרק את סרט הקפטן שלו לעברו של פלגריני במשחק נגד לסטר ב-4 במארס ומאז בקושי שיחק. מי שמסומן כיורשו בקבוצה הוא פול פוגבה, שיהיה אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ.

 

'הסאן' מפרסם שהאלופה היוצאת מוכנה גם לשחרר את יאיא טורה במסגרת עסקה בה יגיע מאורו איקרדי מאינטר. לאיקרדי, שגדל בנוער של ברצלונה, יש בעיות עם החוזה שלו באינטר. יחד עם זאת, סוכנו של טורה אמר שהשחקן שלו רוצה חוזה חדש בסיטי בו יזכה להבטחה שישתלב במועדון בתפקיד כלשהו אחרי הפרישה.

 

 

ה'דיילי מייל' מפרסם כי סיטי רוצה את הקשרים ג'ק ווילשייר מארסנל וג'ורדן הנדרסון מליברפול, כאשר גם ראחים סטרלינג על הכוונת. השניים עשויים להחליף את ג'יימס מילנר שהחליט לעזוב כנראה לליברפול ואת פרנק למפארד שיעבור לקבוצה של הסיטי ב-MLS.

מטרת "הסיטיזנס" היא לבנות קבוצה יותר אנגלית שתתבסס על שלד מקומי ופחות על זרים. כידוע, כיום ג'ו הארט הוא האנגלי היחיד ב-11 של הקבוצה. לגבי ווילשייר, הקבוצה תבדוק היטב את רקורד הפציעות שלו לפני שתנסה לרכוש אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי