דייגו קוסטה כנראה גמר את העונה‎

|

חלוץ צ'לסי נפצע שוב בשריר הירך האחורי. לואיק רמי, שנרכש מק.פ.ר, יחליפו בהרכב

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                  צילומים: Gettyimages

 

 

חלוץ צ'לסי, דייגו קוסטה, גמר לפי כל הסימנים את העונה ולא ישחק יותר השנה אחרי שנפצע שוב בשריר הירך האחורי. עיתון ה'סאן' פרסם תמונה די עצובה של קוסטה נתמך בפיזיותרפיסט של הקבוצה מנואל ריביירו שעזר לו להיכנס למונית מחוץ לסטמפורד ברידג'.

 

 

קוסטה שסבל כל העונה מפציעות ועדיין כבש 19 שערי ליגה שיחק רק עשר דקות בניצחון צ'לסי על סטוק סיטי 1:2. זו אומנם מכה לבלוז, אבל למעשה האליפות נראית בכיס והם כבר הודחו מליגת האלופות.

 

ז'וזה מוריניו טוען שהוא סומך לחלוטין על החלוץ הצרפתי שלו לואיק רמי שפתח רק ב-4 משחקים, נכנס כמחליף ב-12 וכבש 5 שערים כדי שיעשה את העבודה. מוריניו אמר עליו: "הוא מתאמן פנטסטי והוא נמצא במצב מצוין לפני כל משחק. כולם מרוצים ממנו למרות שהוא לא שיחק הרבה עבורנו העונה. בשני המשחקים האחרונים הוא כבש שני שערי ניצחון חשובים". רמי כבש גם מול האל סיטי ומנצ'סטר סיטי שערים מכריעים ולדעת מוריניו החלודה שצבר על הספסל לא משפיעה עליו.

 

 

רמי בן ה-28 עלה 10.5 מיליון ליש"ט כנרכש מקפ.ר. העונה אחרי שליברפול במפתיע ביטלה את רכישתו אחרי בדיקות רפואיות. מוריניו שופע מחמאות כלפיו אולי בגלל שהוא צריך אותו כעת יותר מכל: "רואים הוא חלוץ מולד. מיד כשאדן הזאר התשלט על הכדור מול סטוק הוא קפץ על ההזדמנות וכבש. לחלוצים יש את האינסטינקט הזה בתוכם. אני אוהב חלוצים שכובשים ממצבים כאלה שערים קלים".

 

גם ג'ון טרי שיבח את רמי: "השער חוץ שלו בהאל היה חשוב מאוד העונה ועכשיו הוא כבש לנו עוד אחד נגד סטוק. כשלואיק רמי ודידה דרוגבה יכולים לעלות כמחליפים זה מראה לך עד כמה הסגל עמוק". רמי אמר בסיום: "אנחנו קבוצה שאף פעם לא נכנעת. אנחנו רוצים לנצח עכשיו את כל המשחקים עד סיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי