וראן וגריזמן על הכוונת של מוריניו

גריזמן. יעבור לסטמפורד ברידג'?
גריזמן. יעבור לסטמפורד ברידג'? | צילום: Gettyimages

הבלוז חוגגים אליפות, אבל המנג'ר כבר עובד על חיזוק לעונה הבאה

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו לא מסתפק בזכייה באליפות הפרמיירליג העונה ויש לו תוכניות לחזק את הקבוצה לעונה הבאה. למרות שהצהיר שהוא לעולם לא יוכל להשוות בזכייה באליפויות לסיר אלכס פרגוסון, מוריניו רוצה ליצור רצף של הישגים בצ'לסי והכי חשוב לזכות בשנה הבאה בליגת האלופות. 

 

 

כבר לפני הזכייה באליפות בשבת הוא הצהיר שיחגוג חמש דקות, ויתחיל לחשוב על עיבוי הסגל. המיוחד מבין ששאר קבוצות הצמרת, סיטי, ארסנל ובוודאי יונייטד יעשו הכל כדי להקשות על הבלוז זכייה שניה ברציפות.

 

 

 

 

מוריניו מחפש חיזוק. בשער הוא רוצה שוער שני מאחר וכנראה פטר צ'ך יעזוב, ונרמז שהוא בחן אפשרות להביא את רוברט גרין כשוער שני. גרין אומנם לא שוער ברמה הגבוהה ביותר ונוטה לבצע טעויות, אבל לעמדת שוער ספסל הוא יכול להספיק. 

 

 

בחלקים אחרים מדובר ברכש מאסיבי יותר. מוריניו רוצה את רפאל וראן מריאל מדריד, אבל ספק אם הבלנקוס ירצו למכור את הבלם שמשחרר במשחקים האחרונים את סרחיו ראמוס לעמדת הקשר האחורי. מוריניו מעונין מאוד בראחים סטרלינג שליברפול בינתיים מצהירה שלא תשחרר אותו והוא מוכן לשלם עליו 50 מיליון ליש"ט. 

 

 

לא מתרגש מהמחיר שלו. סטרלינג (GettyImages)

 

 

הפורטוגלי התרשם מהקשר-חלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד, אנטואן גרייזמן, שכבש עד כה בליגה הספרדית 22 שערים והוא גם מעוניין במגן שמאלי. לפי ה'דיילי מייל' שחקנים כמו פטר צ'ך, המגן הברזילאי לואיס פליפה שנרכש מאתלטיקו מדריד ואוסקר עשויים לעזוב. צ'לסי תמכור את אוסקר רק אם תהיה עליו הצעה אטרקטיבית. 

 

 

ה'דיילי מירור' טוען שצ'לסי רוצה את ריקי למברט הפלופ של ליברפול כמחליפו של דידייה דרוגבה. מדובר בתפקיד של חלוץ ספסל, אבל גם כך זה משונה שמוריניו יביא שחקן שלא הוכיח את עצמו בקבוצה אחרת.

 

 

תביאו מחיר טוב והוא שלכם. אוסקר (GettyImages)

 

 

בתוך כך קרא ג'ון טרי לרומן אברמוביץ' להאריך את חוזהו של דרוגבה בן ה-37 לעונה נוספת. "ברור שהוא רצה לשחק יותר השנה, אבל דייגו קוסטה היה בכושר מצוין. הוא מאוד אהוב בחדר ההלבשה ולעצות והניסיון שלו היתה השפעה טובה עלינו", אמר הבלם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי