לסטר לא עוצרת, ניצחון חשוב לסנדרלנד

מחרז ואלברייטון חוגגים. מסע היחלצות נהדר
מחרז ואלברייטון חוגגים. מסע היחלצות נהדר | צילום: Gettyimages

0:2 לשועלים על סאות'המפטון, ברנלי ניצחה בהאל, אך ירדה לליגת המשנה

(גודל טקסט)

התחתית בפרמיירליג ממשיכה לבעור. בעוד ברנלי נשרה לליגת המשנה וק.פ.ר קרובה לכך, מתפתח קרב הישרדות גדול בין האל, לסטר, ניוקאסל, אסטון וילה וסנדרלנד. היום (שבת) נמשך המאבק כשלסטר וסנדרלנד עשו צעדים חשובים להבטחת המקום בליגה הבכירה.

 

החתולים השחורים גברו 0:2 בחוץ את אברטון וקפצו מהמקום ה-18 אל מעל הקו האדום ופתחו פער של 2 נקודות מאזור הירידה, והעניקו אוויר לנשימה לדיק אדבוקט, שהחליף לאחרונה את גוסטבו פויט על הקווים. דווקא אברטון הייתה זו ששלטה במשחק והייתה עדיפה ברוב שלביו. אך בניגוד למהלך העניינים, האורחים נהנו משני שערים מקריים של דני גרהאם (53) וג'רמיין דפו (85) – שהכדורים יותר פגעו בהם מאשר שהם התכוונו לגעת בהם – לא שזה ממש משנה להם.

 

 

סנדרלנד תפגוש במחזור הבא את לסטר לקרב לוהט על שש נקודות. החתולים השחורים יודעים כי זו גם ההזדמנות הטובה ביותר שלהם להוציא נקודות בשלושת המחזורים שנותרו, מאחר והם מסיימים את העונה הסדירה עם משחקים מול ארסנל וצ'לסי בחוץ.

 

דפו חוגג את השני (Gettyimages)

 

האל סיטי התרחקה ממשימת ההישארות שלה בפרמייר ליג לאחר שנוצחה 1:0 בביתה ע"י ברנלי. הנמרים של סטיב ברוס ספגו מדני אינגס המצוין בדקה ה-62 ורחוקים שתי נקודות מהקו האדום כשנותרו שני מחזורים לסיום. ברנלי ירדה לליגת המשנה בתום עונה אחת.

 

המרוויחה הגדולה היא לסטר שהמשיכה במסע ההיחלצות המרשים עם 0:2 על סאות'המפון בבית. צמד מהיר של ריאד מחרז האלג'יראי (7, 19) העניק לשועלים עוד שלוש נקודות והרחיק את קומאן משאיפות הכרטיס לליגה האירופית.

 


אינגס והחברים חוגגים. קירבו את האל לצ'מפיונשיפ (צילום: Gettyimages)

 

אסטון וילה גברה 0:1 על ווסטהאם בווילה פארק והתרחקה ארבע נקודות מהקו האדום הודות לשער של טום קלברלי (31).

 

סטוק שסיימה את העונה פגעה בחלומות המקום החמישי של מאוריציו פוצ'טינו וטוטנהאם עם 0:3 בבריטניה סטדיום. צ'רלי אדם (21), סטיבן אנזונזי (32) ומאמה ביראם דיופ (86) כבשו. במשחק נוסף ניוקאסל וסטוק נפרדו ב-1:1. אניצ'בה כבש ראשון לבאגיס (32), איוסה פרס איזן (41).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי