מנצ'סטר יונייטד תשלם 45 מיליון ליש"ט על קיין

|

מנג'ר השדים האדומים רוצה להחתים את כוכב טוטנהאם, והוא לא היחיד

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לאוהדי מנצ'סטר יונייטד, ופחות טובה לאלה של טוטנהאם הוטספר. המנג'ר, לואיס ואן חאל, רוצה לרכוש את חלוץ התרנגולים, הארי קיין, שמחירו 45 מיליון ליש"ט, אותו שחקן שבקיץ האחרון לא היה ברור אם ישחק בבוגרים של המועדון או יושאל/יימכר לקבוצה אחרת בסכום פעוט. הוא לא היה כלל בתוכניות של המועדון והפריצה שלו לצמרת היתה מטאורית.  

 

עיתוני אנגליה מבשרים את הידיעה הבוקר בכותרות ענק. ואן חאל רוצה חלוץ מרכזי, מגן ימני, קשר אחורי וקדמי כדי לחזק את הקבוצה לקראת השתתפותה בליגת האלופות. הוא כבר החתים את ממפיס דפאיי ב-25 מיליון ליש"ט מפ.ס.וו. 

 

למרות שקיין בן ה-21 האריך את חוזהו בטוטנהאם בפברואר האחרון לחמש שנים וחצי, יונייטד רוצה בו כחלוץ שיחליף את רובין ואן פרסי ורדמאל פלקאו המאכזבים. קיין הוא השחקן הראשון של התרנגולים מאז גארי ליניקר שכבש 30 שערים בעונה בכל המסגרות (20 בליגה) וכבש בבכורה שלו בנבחרת אנגליה. 

 

וזה לא נגמר. ואן חאל גם רוצה את דני אינגס מברנלי המבוקש בליברפול וכמו דפאיי יעדיף בוודאי להצטרף ל-LVG מאשר לליברפול הכושלת, אבל בעיקר ההולנדי רוצה את קיין שזכה בתואר "הכדורגלן הצעיר של העונה" ודורג שני אחרי אדן הזאר כ"שחקן השנה". 

 

 

לפני שצ'לסי תקדים אותו. ואן חאל (AFP)

 

 

יונייטד החתימה בעבר כוכבים גדולים מטוטנהאם כמו טדי שרינגהאם, מייקל קאריק ודימיטאר ברבטוב. ואן חאל רכש שחקנים בקיץ שעבר בכ-150 מיליוו ליש"ט ויהיה לו סכום דומה לבזבז הקיץ הזה. המנכ"ל, אד וודוורד, אישר שיהיו שחקנים נוספים שיגיעו בנוסף לדפאיי. "אנחנו מצפים להיות פעילים בשוק ההעברות כדי שיהיה לנו סגל רחב יותר לעונה הבאה ומוכן לליגת האלופות ולפרמיירליג. אנחנו מאוד מרוצים מוואן חאל", אמר המנכ"ל. 

 

לדבריו, בקיץ 2016 יהיו 8-9 שחקנים שיסיימו חוזה ביונייטד ועם חלק מהם יהיה מו"מ להארכתו. וודוורד גם דיווח שיונייטד הפסידה העונה 20 מיליון ליש"ט בגלל שלא הופיעה בליגת האלופות והעונה שידרו חמישה משחקים פחות ממשחקיה בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי