בגלל רשלנות של ק.פ.ר: סנדרו נזרק מאנגליה

סנדרו. יוכל לשוב לאנגליה?
סנדרו. יוכל לשוב לאנגליה? | צילום: Gettyimages

הקבוצה לא חידשה את רישיון העבודה של הברזילאי, שרשם 17 משחקים כ"מהגר לא חוקי"

(גודל טקסט)

זה קורה גם באירופה, מסתבר. קשרה הברזילאי של ק.פ.ר, סנדרו, נזרק מבריטניה בגלל שראשי קבוצתו, שירדה לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת בלבד בפרמיירליג, שכחו לחדש את רישיון העבודה שלו.

 

הברזילאי בן ה-26, אותו הביא בעבר הארי רדנאפ לטוטנהאם כאחת התקוות הגדולות של המועדון, נרכש על ידי ק.פ.ר תמורת 10 מיליון ליש"ט. הוא יוכל לחזור לאנגליה רק אם ישיג את המסמכים הדרושים והוא מסתכן בכך שחוזהו, שמקנה לו 50 אלף ליש"ט לשבוע, יבוטל.

 

 

משרד הפנים הבריטי בדק את המקרה והחליט לאסור על הנהלת ק.פ.ר להחתים שחקנים זרים מחו"ל עד להודעה חדשה. בקבוצה טענו שסנדרו לא ממש גורש מהמדינה, אלא יצא לחופשת מולדת והם מנהלים קשר רציף עם משרד הפנים.

 

הפרשה החלה ב-7 במאי, כאשר משרד הפנים הודיע לק.פ.ר שרישיונו של סנדרו הסתיים, מה שגרם לאי הכללתו בשלושת המחזורים האחרונים של הליגה. הסתבר שהוא היה צריך להמציא רישיון עבודה חדש כשעבר מטוטנהאם לק.פ.ר בינואר, אבל גם השחקן וגם המועדון לא היו מודעים לכך והוא שיחק למעשה 17 משחקים מבלי שהיה לו אישור עבודה.

 

סנדרו חתום בק.פ.ר לעוד שנתיים ולמרות שלא שיחק בנבחרת ברזיל מאז 2012, הוא יכול עדיין לקבל אישור עבודה בזכות חוזהו והשנים ששיחק בפרמיירליג. הבעיה היא שבק.פ.ר חוששים שהוא יואשם בכך שעבד באנגליה שמונה חודשים ללא רישיון ובכך ימנע ממנו לקבל רישיון חדש.

 

אם זה לא מספיק, הבעלים של ק.פ.ר, טוני פרננדס, עלול לספוג קנס של 58 מיליון ליש"ט על עבירות על חוקי הפייר פליי הפיננסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי