קוואדרדו ואוסקר יימכרו ע"מ לרכוש את סטרלינג

| שער ה'דיילי סטאר'

בבריטניה מדווחים כי מוריניו יעשה הכל כדי להשיג את כוכב ליברפול בצ'לסי

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו רוצה לרכוש בכל מחיר את ראחים סטרלינג מליברפול. לפי הדיווח ב'דיילי סטאר' "המיוחד" מוכן למכור את חואן קוואדרדו שהגיע מפיורנטינה תמורת 26 מיליון ליש"ט ולא התאקלם ואת אוסקר שלא היה בשיאו עונה אחרונה כדי לממן את רכישת סטרלינג שהודיע לליברפול, כי הוא נחוש לעזוב. השחקן יעלה כ-50 מיליון ליש"ט כשנותרו לו שנתיים לסיום חוזהו.

 

מנצ'סטר סיטי עשויה להציע לו את ההצעה הכי טובה, אבל יועציו של הקשר אמרו לו ששחקנים אנגלים לא זוכים בסיטי לקבל את חולצת ההרכב ובלונדון יהיה לו עדיף.

 

 

 

ה'דיילי מירור' פרסם היום שסיטי כבר הציעה 40 מיליון ליש"ט עבורו. סטרלינג ספג אתמול שריקות בוז בארוחת סיום העונה של ליברפול ולפי הדיווח במירור המרסיסיידרס ינסו לאורך הקיץ להשאיר את השחקן במועדון ורק אם לא תהיה לה ברירה תמכור אותו לכל המרבה במחיר. על פי הדיווחים הם יציעו לו שכר שבועי של 150 אלף ליש"ט לשבוע. 

 

שער 'הדיילי מירור'

 

מוריניו טען השבוע שאוסקר יישאר בשנה הבאה והוא מאמין שיהיה אדן הזאר החדש, אבל לפי העיתון הוא מוכן למכור אותו אם יקבל הצעה טובה. אוסקר כבש 7 שערים ובישל 8 שערים העונה. הקולומביאני קוואדרדו שהצטיין בפיורנטינה התברר כפלופ למרות שלא היה לו זמן רב להוכיח את עצמו אחרי שנרכש רק בינואר מהסיגליות. ברצלונה רצתה אותו בקיץ האחרון, אבל העסקה לא יצאה לפועל. קוואדרדו פתח רק שלוש פעמים העונה ולא הצליח להתאקלם באווירה הקשוחה של אימוני מוריניו.

 

מוריניו יודע שצ'לסי לא יכולה להוציא כספים חופשי בגלל חוקי הפייננשל פייר פליי והוא צריך למכור שחקנים כדי לרכוש. גם ריאל מדריד רוצה את סטרלינג וארסנל מוכרנה לטרייד בו יעבור תיאו וולקוט לליברפול תמורת סטרלינג. השחקן ממוצא ג'מייקני רוצה לחזור להתגורר בלונדון ולכן צ'לסי וארסנל קוסמות לו. ארסן ונגר אמר אתמול: "בקיץ ננסה לרכוש שחקנים, אבל כרגע אנחנו לא באווירה כזאת".

 

פליפה קוטיניו זכה בתואר "שחקו השנה של ליברפול" אחרי שכבש חמישה שערים ובישל עוד חמישה. הוא הקדים את סטרלינג ומרטין שקרטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי