יונייטד רוצה את שוער אייאקס יאספר סילסן

סילסן. ניתנו המלצות חמות
סילסן. ניתנו המלצות חמות | צילום: Gettyimages

הוא שיחק תחת ואן חאל בנבחרת, אך בינתיים ההולנדים מערימים קשיים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מציעה 25 מיליון ליש"ט על שוער אייאקס אמסטרדם, יאספר סילסן, שעשוי להחליף את דויד דה חאה. כך פורסם בהולנד בעיתון 'דה טלחראף' ובעיתון הבריטי 'דיילי מירור.

 

לפי העיתונים לואי ואן חאל רוצה את שוער נבחרת הולנד ששיחק תחתיו במונדיאל. הוא כבר הביא לקבוצה את דיילי בלינד וממפיס דפאיי שהיו בסגל הנבחרת במונדיאל האחרון ב-2014.

 

 

מאמן השוערים של מנצ'סטר יונייטד, פראנס הוק, הוא גם מאמן השוערים של הנבחרת ההולנדית והמליץ להנהלה לרכוש את השוער. באייאקס הגיבו היום, כי סילסן לא למכירה, כך אמר מנכ"ל הקבוצה, מארק אוברמרס, אבל בהולנד כבר כתבו הבוקר שעבור אייאקס אמסטרדם הכסף חשוב יותר מכל דבר אחר והיא כבר מחפשת שוער אחר.

 

אוברמרס. הכסף חשוב יותר? (gettyimages)

 

סילסן נחשב לשוער טוב מאוד על הקו, אבל הוא חלש בכדורי קרן ובבעיטות פנדל. כזכור הוא הוחלף במונדיאל על ידי טים קרול בפנדלים מול קוסטה ריקה. לעומת זאת בחצי הגמר נגד ארגנטינה הוא נשאר בשער והולנד הודחה. סילסן גם ידוע בכך שהוא רב עם שחקני היריב ומנסה להכניס אותם ללחץ במשחק אגרסיבי.

 

מאמן השוערים של היונייטד סבור שהוא אחד השוערים הטובים בהולנד כיום. המאמן אף אמר שמבנה הגוף שלו דומה לזה של דה חאה והוא יכול להיות הצלחה באנגליה. סילסן נבחר לשוער המצטיין בהולנד העונה ולשחקן השנה של אייאקס כך שלמאמן פראנק דה בור אין חשק לאבד אותו. שני המועמדים הנוספים לתפקיד הם הוגו לוריס ואסמיר בגוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי