ז'וזה מוריניו ירוויח בצ'לסי 42 מיליון ליש"ט עד 2019

מוריניו. 200 אלף לישט לשבוע
מוריניו. 200 אלף לישט לשבוע | צילום: Gettyimages

'המיוחד' יאריך את חוזהו: "אברמוביץ' גומל לו על נאמנותו" נכתב ב'סאן'

(גודל טקסט)

'הסאן' מדווח הבוקר (רביעי) כי ז'וזה מוריניו יאריך את חוזהו בצ'לסי לארבע שנים נוספות וירוויח 42 מיליון ליש"ט, שהם 10.5 מיליון ליש"ט לשנה או 200 אלף ליש"ט לשבוע. זוהי משכורת של כדורגלן צמרת באנגליה, כך שבפעם הראשונה עשוי מנג'ר לקבל סכומי כסף דומים לאלה שמרוויחים הכוכבים שלו. 

 

רומן אברמוביץ' החליט לתגמל את מוריניו לנוכח העובדה שהוא מרוצה מהישגיו עם צ'לסי. 'המיוחד' לא סבל מחוסר אספקת מזומנים בשנתיים האחרונות כאשר הרוויח 8.4 מיליון ליש"ט מאז חזר לסטמפורד ברידג' ב-2013, אחרי התקופה הלא שקטה שלו בריאל מדריד, אבל למעשה הוא הסכים לחתוך בשכר שלו כשעזב את הבלנקוס ובכך הראה לאברמוביץ' עד כמה הוא מחויב לבלוז. 

 

 

לפי העיתון, עכשיו אברמוביץ' גומל למוריניו על הנאמנות שלו. הוא יחתום עד 2019 לפחות. לפי ה'סאן' השיחות בין הצדדים החלו כבר בינואר וכעת החוזה נמצא אצל עורכי הדין של מוריניו. הכרזה על כך תהיה בתוך שבועיים. 

שער העיתון. אברמוביץ' לא שכח לו את הויתורים שעשה כדי לחזור (צילום מסך)

גם עיתונים אחרים עוסקים בעסקת החתמת מוריניו לשנתיים נוספות מעבר לחוזה שלו כיום. לפי ה'דיילי מירור', אחרי שהוא יחתום על הארכת חוזהו יעסוק מוריניו בשינוי גדול בסגל שלו. כפי שדווח הוא רוצה שוער, מגן שמאלי, קשר וחלוץ נוסף. על הפרק שוער ולנסיה וינסנט גואיטה, אנטואן גרייזמן קשר-חלוץ אתלטיקו מדריד, בלם ריאל מדריד רפאל וראן ואלכסנדר לקאזט חלוץ ליון. שחקנים אלה, אם יגיעו כולם, יעלו למעלה מ-100 מיליון ליש"ט. 

צ'לסי עוקבות גם אחרי התפתחויות בנושא גארת' בייל מריאל מדריד ופדרו חלוץ ברצלונה. ראמירז ואוסקר עשויים לעזוב, אולי כחלק מעסקת בייל או עסקה סיבובית אחרת בסגנון. גם לואיס פליפה, ג'ון אובי מיקל, דידייה דרוגבה ופטר צ'ך בדרך החוצה.

הפרשן גארי נוויל אמר: "אם מוריניו ישים את היד על בייל, אני חושב ששאר הקבוצות בליגה בצרות לשנים הבאות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי