צ'לסי לא מוכנה לוותר עדיין על קוקה

קוקה. סיטי וצ'לסי מחזרות אחריו
קוקה. סיטי וצ'לסי מחזרות אחריו | צילום: Gettyimages

קשרה של אתלטיקו מדריד מבוקש גם בסיטי. ליברפול בעקבות אובמיאנג

(גודל טקסט)

המשחק בין צ'לסי לליברפול (חי בספורט1 וב-HD החל מ-17:45) איבד מחשיבותו בקרב על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות אחרי שמנצ'סטר יונייטד ניצחה את קריסטל פאלאס אתמול 1:2 וברחה למרסיסיידרס.

 

גם אם ליברפול תצליח לנצח ותקלקל את חגיגות האליפות של צ'לסי, שיצאה השבוע לחופשה של ארבעה ימים, עדיין יונייטד כנראה תעלה לאלופות. קשה להאמין שליברפול תמחק פער של 4 נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. 

 

 

בינתיים, פרסם ה'סאן' ידיעת המשך על ההתעניינות של צ'לסי בקוקה מאתלטיקו מדריד ששוויו מוערך בכ-30 מיליון ליש"ט. הקבוצה הגבירה את הלחץ על הקולצ'ונרוס במטרה לשדרג את הקישור של צ'לסי, אבל מנצ'סטר סיטי רוצה אותו לעצמה כמחליפו של יאיא טורה. סוכנו של הקשר מחוף השנהב, דמיטרי סליוק, כמעט משוכנע שטורה יעזוב את האיתיחד הקיץ ולכן בסיטי מחפשים יורש.

 

יאיא טורה. לא אמור להמשיך בסיטי, שתיאבק על רכישת קוקה (Gettyimages)

 

קוקה נחשב כבר שנתיים ליורש העתידי של צ'אבי הרננדס. לצ'לסי יש קדימות על פני סיטי ומנצ'סטר יונייטד שגם הביעו בו עניין, זאת בזכות העובדה שהם כבר עשו עסקים עם אתלטיקו בשנים האחרונות (קורטואה, דייגו קוסטה, לואיס פליפה). המטרה של מוריניו לצוות את קוקה לצידו של נמניה מאטיץ' ולשחרר את ססק פברגאס למשימות התקפיות בלבד כפי ששיחק בארסנל.

 

גם ליברפול כבר עסוקה בתוכניות לקראת העונה הבאה. ה'סאנדי מירור' פרסם שליברפול מעוניינת בפייר-אמריק אובמיאנג, חלוץ דורטמונד, אחרי שהם החמיצו את ממפיס דפאיי. למרות שברנדן רוג'רס הכריז "לא רצינו את דפאיי, כי יש לנו מספיק קיצוניים", באנפילד התאכזבו שפספסו את ההולנדי מאיינדהובן והם רוצים את חלוץ דורטמונד שהיה על הראדר של הקבוצה עוד כששיחק בסט. אטיין ב-2013. גם דני אינגס מברנלי נשאר ברשימת המבוקשים באנפילד.

 

ז'וזה מוריניו הבהיר כי יהיו עבורו חיים מחוץ לצ'לסי. "האם אני אשאר בצ'לסי עד גיל 71 כמו סר אלכס פרגוסון?" שאל, וענה שהוא לא מצפה לכך. "זה דבר בלתי אפשרי שיקרה בכדורגל המודרני. אני בידיים של רומן אברמוביץ', אבל לא מאמין שזה יהיה המועדון האחרון בו אאמן. אין עליו שום לחץ בקשר אלי. הוא לא חייב לתת לי יותר כסף כדי שאשאר. הוא לא צריך לחשוש שאיזה מועדון יבוא לדפוק לי על הדלת, כי כל עוד הוא רוצה בי אהיה שם".

 

מוריניו. מי תהיה הקבוצה הבאה שלו? (Gettyimages)

 

צ'לסי עשויה לעלות היום עם שחקנים שבילו יותר על הספסל העונה כמו לואיס פליפה שיש שמועות שיעזוב, קורט זומה והשוער פטר צ'ך שמוריניו מעונין להשאיר אותו בקבוצה. בליברפול מאריו באלוטלי חזר להתאמן אחרי פציעה ולוקאס לייבה עשוי להיות כשיר ולהיכלל בסגל.

 

אדן הזאר גילה שדידייה דרוגבה היה השחקן ששיכנע אותו לעבור לצ'לסי. מאמן ליל ב-2012, רודי גרסיה (כיום ברומא) כתב בספר שפרסם שהוא הסכים לשחרר את הזאר לצ'לסי אחרי שרומן אברמוביץ' הבטיח למאמן בשיחת טלפון שישלש את משכורתו של הזאר, אבל הבלגי הקטן טען שהסיפור לא נכון

 

הזאר אמר: "לא רציתי בכלל לעבור לצ'לסי, כי רציתי לשחק באלופות והם דורגו מקום שישי בליגה, אבל אז הם זכו בליגת האלופות ויום אחד התקשר אלי דידייה דרוגבה ואמר לי שכדאי לי להגיע לקבוצה וזו היתה מחמאה ענקית עבורי. לא דיברתי על כך אף פעם עם אברמוביץ' ולא יודע למה גרסיה כתב את זה".

 

הזאר. הכחיש את טענתו של גרסיה (Gettyimages)

 

רובן לופטוס-צ'יק, שחקנה הצעיר של צ'לסי, עשוי לזכות היום להופעת בכורה בהרכב. עד היום הוא שותף בליגה לדקה אחת בלבד כמחליף מול מנצ'סטר סיטי. הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "היום הגדול בחיי" עם ההאשטג. גם אחיו אישר שהוא יזכה לדקות משמעותיות. אז האם הוא יפתח בהרכב בהפתעה של הרגע האחרון?

 

ג'ון אייב, הכוכב הצעיר של ליברפול התראיין לתקשורת וגילה שהוריו הם הסוכנים שלו והוא לא מתכוון להחתים סוכן מקצועי שיעבוד עבורו. בברזיל התופעה נפוצה. למשל, ניימאר שסוכנו הוא אביו, אבל קשור גם בסוכנים אחרים.

הרכבים משוערים:

 

צ'לסי: צ'ך, איבנוביץ' קייהיל, טרי, אספיליקווטה, זומה, מאטיץ', וויליאן, פברגאס, הזאר, קוסטה. 

 

ליברפול: מיניולה, לוברן, שקרטל, צ'אן, מורנו, ג'רארד, אלן, הנדרסון, קוטיניו, סטרלינג, לאלנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי