רובין ואן פרסי עשוי לעבור בקיץ הקרוב לפנרבחצ'ה

ואן פרסי. יוצא לדרך חדשה לפי הטורקים
ואן פרסי. יוצא לדרך חדשה לפי הטורקים | צילום: Gettyimages

בטורקיה מדווחים שחלוץ מנצ'סטר יונייטד החל לחפש וילה באיסטנבול

(גודל טקסט)

בתקשורת הטורקית פורסמו בימים האחרונים מספר ידיעות לפיהן רובין ואן פרסי עשוי להיות הרכש ההולנדי הבא של פנרבחצ'ה. לפי הידיעות בעיתוני טורקיה, החלוץ ביקש מחברו לנבחרת, דירק קאוט שמשחק בקבוצה מאיסטנבול, למצוא לו וילה נאה שמשקיפה על הבוספורוס. קאוט עצמו לא יישאר בקבוצה ויחזור בקיץ לפיינורד. 

 

במקביל, פורסם הבוקר ש-RVP עבר בהצלחה משחק מבחן כדי להוכיח את כשירותו, כששיחק אתמול 62 דקות במדי מנצ'סטר יונייטד עד גיל 21 בתיקו 1:1 נגד לסטר סיטי. הוא פתח בהרכב והוחלף על ידי ג'יימס ווייר. 

 

 

זה היה משחקו הראשון אחרי חודשיים מאז נפצע בקרסול במשחק נגד סוונסי סיטי ב-21 בפברואר. הוא בישל את השער ליונייטד לשון גוס בדקה ה-32 והשאיר רושם חיובי באיצטדיון קינג פאואר. 

הוא עשוי לקבל דקות במשחקה הקשה של יונייטד ביום ראשון הקרוב בגודיסון פארק נגד אברטון. בעקבות ההפסד לצ'לסי, יונייטד עדיין לא הבטיחה סופית את הכרטיס לאלופות והיא גם מנסה לסיים במקום שלישי, אם לא גבוה יותר, מקומות המוליכים הישר לשלב הבתים של המפעל.

ואן פרסי וקויט. החלוץ ביקש עזרה מחברו (Gettyimages)

גם ג'וני אוונס שהיה מורחק לשישה משחקים, אחרי שירק על פאפיס סיסה מניוקאסל, עשה קאמבק וייתכן שיחזור להרכב מול הטופיס. הוא שיחק 90 דקות במשחק המילואים. עוד שני שחקנים של הקבוצה הראשונה דווקא סבלו פציעות במשחק. הברזילאי רפאל שכמעט לא משחק השנה ואדנן ינוזאי שנאלץ לנטוש בדקה ה-55, כנראה בגלל פציעה בקרסול. 

לואיס ואן חאל, שתכננן לרכוש הקיץ את בלם נבחרת הולנד ואסטון וילה, רון פלאר, יצטרך לחפש במקום אחר. לפי ה'דיילי סטאר', פלאר עשה יו-טרן והחליט להישאר באסטון וילה.

עד כה הוא סירב לכל הצעות הוילה לחתום על חוזה חדש, אבל כעת הוא הודה שהשינוי שחל בקבוצה בעקבות בואו של טים שרווד והעלייה לגמר הגביע האנגלי, גרמו לו לשנות את התוכניות. הוא הגיע לקבוצה לפני שלוש שנים מפיינורד במחיר מופחת של 3 מיליון ליש"ט, אבל הפך מבוקש אחרי המונדיאל בו שיחק מצוין תחת ואן חאל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי